Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Wsparcie bieżącej pracy Zespołu Doradców Klienta Korporacyjnego; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla Klientów i materiałów wymaganych w procesie kredytowym; Monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranej grupy Klientów; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Efektywna sprzedaż produktów hipotecznych/ produktów kredytowych dla przedsiębiorców, zgodnie z istniejącymi procedurami i regulacjami; Realizacja założonego planu sprzedaży; Pozyskiwanie nowych Klientów; Diagnoza różnorodnych i długoterminowych potrzeb finansowych klienta;
Budowanie i praktyczna realizacja strategii automatycznych testów regresywnych w obszarze płatności kartowych i mobilnych; Analizowanie wyników testów, optymalizacja procesu, zarządzanie i przygotowywanie danych testowych i symulatorów interfejsów zewnętrznych; Przygotowywanie środowiska...
Zbieranie i prowadzenie analiz wymagań zgłoszonych przez Klienta; Kreowanie i rekomendowanie rozwiązań; Wsparcie projektowania procesu biznesowego w zakresie aplikacji internetowych/mobilnych; Opracowywanie dokumentacji funkcjonalnej dla zmiany oraz innych dokumentów wymaganych w procesie...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Obsługa administracyjno – sekretarska dyrektorów (prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie pracy biura, przygotowywanie materiałów na spotkania, obsługa poczty departamentu, organizowanie podróży służbowych, itp.), Przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji na potrzeby...
udzielanie porad prawnych jednostkom wchodzącym w skład Pionu Klientów Strategicznych w zakresie produktów bankowości korporacyjnej (rachunki bankowe, bankowość transakcyjna, kredyty, zabezpieczenia kredytów itp.), prawa kontraktowego, handlowego, prawa papierów wartościowych oraz...
Wspieranie w bieżącej pracy Doradców Klienta Korporacyjnego i Doradców Analityków Klienta Korporacyjnego; Dbanie o właściwy obieg dokumentacji związanej z obsługą klienta; Wspieranie Doradców Analityków i Doradców Klienta Korporacyjnego z przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji klienta...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
przygotowywanie i analiza formalno-prawna oraz merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu średnich firm; wspieranie doradców klienta korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami z segmentu dużych przedsiębiorstw; Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy; Opracowywanie ofert obejmujących produkty i usługi Grupy ING; Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja planu sprzedażowego;
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...