Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Tworzenie/projektowanie oprogramowania w ramach danych aplikacji zgodnie z obowiązującymi standardami uwzględniając aspekty technologiczne, wydajnościowe i bezpieczeństwa; Tworzenie dokumentacji technicznej; Uczestniczenie w warsztatach zbierania wymagań; Przeprowadzanie testów autorskich...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów segmentu korporacyjnego i strategicznego w tym: wsparcie techniczne dla aplikacji ING BusinessOnline oraz ING Online; wsparcie dla produktów obsługiwanych przez aplikację bankowości elektronicznej; obsługa reklamacji; wsparcie Regionalnych Doradców w...
Przygotowuje program audytu a następnie przeprowadza, zgodnie z nim, audyt operacyjny, audyt finansowy, audyt typu compliance jednostek organizacyjnych Banku i jego grupy kapitałowej, jak również dokonuje kontroli przedsiębiorców w zakresie realizacji zawartych z Bankiem umów...
Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw z segmentu średnich i dużych firm, Analiza i ocena ryzyka transakcji kredytowych, Weryfikacja propozycji kredytowych przygotowanych przez jednostki sprzedażowe, Weryfikacja jakości i wartości proponowanych zabezpieczeń, Przygotowywanie...
Przegląd wybranych regulacji prawnych, przepisów wewnątrz bankowych w zakresie istotnym dla aktualizacji wybranych regulacji kredytowych obszaru detalicznego, Udział w przygotowaniu analiz jakości detalicznych portfeli kredytowych, w tym opracowanie wyników w języku angielskim, Wsparcie...
Przegląd wybranych regulacji prawnych, przepisów wewnątrzbankowych w zakresie istotnym dla aktualizacji wybranych regulacji kredytowych obszaru korporacyjnego, Analiza charakterystyki portfeli kredytowych, Przygotowywanie rekomendacji mających na celu usprawnienie procesu kredytowego, Przegląd...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Pozyskiwanie klientów z segmentu MID (przychody do 40 mln PLN) - budowa własnego portfela Klientów, Rozpoznawanie bieżących i przyszłych potrzeb klienta, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy, Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi, Realizacja...
Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw z segmentu średnich i dużych firm, Analiza i ocena ryzyka kredytowego i finansowego transakcji kredytowych, Weryfikacja propozycji kredytowych przygotowanych przez jednostki sprzedażowe, Weryfikacja jakości i wartości proponowanych...