Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Tworzenie i rozwój oprogramowania na platformie SharePoint 2013 lub .NET; Mapowanie wymagań biznesowych na architekturę SharePoint; Przygotowywanie rozwiązań wspierających procesy wewnętrzne ING Bank; Testowanie rozwiązań;
Budowa modeli skoringowych oraz opracowywanie dokumentacji z procesu budowy; Weryfikacja poprawności działania modeli; Przygotowywanie specyfikacji wdrożenia modeli do systemów bankowych; Testowanie zmian w systemach bankowych związanych z wdrażaniem modeli / algorytmów;
Przygotowanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu dużych firm; Wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; Monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Odpowiedzialność za opracowanie i wdrożenie strategii bezpieczeństwa jednego z obszarów IT Banku ( Infrastruktura, Aplikacje, Stanowiska pracy użytkownika końcowego). Odpowiedzialność za opracowanie, aktualizacje i nadzór nad wdrożeniem architektury bezpieczeństwa IT oraz wzorców...
Wykonywanie testów bezpieczeństwa aplikacji biznesowych i/lub infrastruktury IT; Nadzorowanie procesu skanów dynamicznych aplikacji biznesowych; Ocena ryzyka wykrytych podatności oraz ich wpływu na aplikacje i infrastrukturę IT; Uzgadnianie działań redukujących ryzyko;
Nadzór i implementacja narzędzi monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM, definiowanie wymogów biznesowych i/lub infrastruktury w zakresie monitorowania bezpieczeństwa; Współpraca przy definiowaniu polityk monitorowania bezpieczeństwa; Monitoring bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT;...
Wykonywanie przeglądy kluczowych kontroli wdrożonej architektury bezpieczeństwa IT. Monitoring online aplikacji i infrastruktury IT na bazie dedykowanej aplikacji. Analiza i reakcja na zgłoszenia systemów monitorowania bezpieczeństwa IT. Monitorowanie i kontrolowanie bezpieczeństwa IT w...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Sprzedaż i wdrażanie zaawansowanych rozwiązań systemowych oraz aktywny udział w rozwoju i testowaniu określonych usług/ produktów. Prowadzenie oraz wspieranie aktywnej sprzedaży dla kanałów bankowości transakcyjnej, w tym systemów bankowości internetowej / elektronicznej; Opracowywanie...
Realizuje kompleksowe wdrożenia standardowych i niestandardowych produktów bankowości transakcyjnej -z wykorzystaniem metodologii stosowanej w zarządzaniu projektami; Uczestniczy w spotkaniach z klientami zewnętrznymi, w ramach procesu implementacji produktów bankowości transakcyjnej;...
W związku z dużym rozwojem poszukujemy zdolnych programistów oraz programistów-projektantów do udziału w ciekawych projektach w różnych departamentach naszego IT. Najnowocześniejsze technologie, praca w zgranym zespole ekspertów, czołowi dostawcy, duże możliwości rozwoju - brzmią...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez bank, Przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami poprzez różne kanały kontaktu (m.in. telefon, mail, czat, video), Prowadzenie telefonicznej "łagodnej"...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...