Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Wsparcie Pionu IT w zakresie pozyskiwania talentów; Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (analiza potrzeb, mapping rynku i pozyskiwanie kandydatów, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, utrzymywanie relacji z kandydatami na każdym etapie procesu, ofertowanie)...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
zarządzanie aktualnym portfelem produktów oraz jego rozwój, opracowywanie koncepcji, założeń i strategii produktowych dotyczących wprowadzenia nowych produktów, opracowywanie i zarządzanie wszystkimi procesami produktowymi - od zainicjowania kontaktu z klientem do zakończenia relacji...
Zapewnienie wsparcia użytkowników korzystających z infrastruktury i systemów IT; Diagnostyka, rejestrowanie, zarządzanie i obsługiwanie incydentów oraz problemów związanych z dostarczanymi usługami informatycznymi; Konfiguracja i wsparcie użytkownika dla sprzętu IT oraz urządzeń...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w segmencie Klienta korporacyjnego (segment dużych firm) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami; Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy; Opracowywanie ofert obejmujących produkty i usługi Grupy ING;...
Przygotowuje program audytu, a następnie przeprowadza zgodnie z nim audyt operacyjny, audyt finansowy, audyt typu compliance jednostek organizacyjnych Banku i jego grupy kapitałowej, jak również dokonuje kontroli przedsiębiorców w zakresie realizacji zawartych z Bankiem umów outsourcingowych,...
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami z segmentu dużych przedsiębiorstw; Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy; Opracowywanie ofert obejmujących produkty i usługi Grupy ING; Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizacja planu sprzedażowego;
Wsparcie bieżącej pracy Zespołu Doradców Klienta Korporacyjnego; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla Klientów i materiałów wymaganych w procesie kredytowym; Monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranej grupy Klientów; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu...
kreowanie nowych rozwiązań bankowości internetowej i mobilnej dla klientów korporacyjnych, opracowywanie strategii rozwoju produktu, budowanie wymagań dla nowych funkcji systemu, wsparcie rozwoju systemu bankowości internetowej dla Klientów Korporacyjnych ING Banku: ING BusinessOnLine, ING...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Opracowywanie standardowych i niestandardowych analiz oraz danych planistycznych we współpracy z innymi jednostkami Banku, w tym m.in.: Przygotowanie cyklicznych raportów na potrzeby Zarzadu Banku oraz Grupy ING; Prowadzenie bieżącej komunikacji z osobami z Head Office; Przeprowadzanie analizy...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Budowanie i praktyczna realizacja strategii automatycznych testów regresywnych dla wskazanych aplikacji; Analizowanie wyników testów, optymalizacja procesu, zarządzanie i przygotowywanie danych testowych i symulatorów interfejsów zewnętrznych; Przygotowywanie środowiska testów...