Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Efektywna sprzedaż produktów hipotecznych/ produktów kredytowych dla przedsiębiorców, zgodnie z istniejącymi procedurami i regulacjami; Realizacja założonego planu sprzedaży; Pozyskiwanie nowych Klientów; Diagnoza różnorodnych i długoterminowych potrzeb finansowych Klienta;
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Efektywna sprzedaż produktów hipotecznych/ produktów kredytowych dla przedsiębiorców, zgodnie z istniejącymi procedurami i regulacjami; Realizacja założonego planu sprzedaży; Pozyskiwanie nowych Klientów; Diagnoza różnorodnych i długoterminowych potrzeb finansowych Klienta;
przygotowywanie oraz analiza formalno-prawna i merytoryczna dokumentacji związanej z obsługą Klienta z segmentu średnich firm; wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego w zakresie obsługi Klienta oraz sprzedaży produktów bankowych; monitorowanie i bieżąca analiza sytuacji...
Koordynowanie współpracy z podmiotami korporacyjnymi w ramach powierzonego portfela w zakresie produktów bankowości transakcyjnej (cash management oraz finansowania handlu) Prowadzenie aktywnej sprzedaży produktów do Klientów Banku zgodnie z powierzonymi celami; Współpraca z Relationship...
zarządzanie aktualnym portfelem produktów oraz jego rozwój; monitorowanie procesu sprzedaży, dochodowości oraz odpowiedzialność za atrakcyjność komercyjną nadzorowanych produktów; współpraca z zagranicznymi jednostkami ING w ramach tworzenia nowych produktów dedykowanych dla klientów...
Wsparcie bieżącej pracy Zespołu Doradców Klienta Korporacyjnego; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert dla Klientów i materiałów wymaganych w procesie kredytowym; Monitoring sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranej grupy Klientów; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Opracowanie działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników IT zgodnie z planem komunikacji oraz przy użyciu dostępnych narzędzi komunikacyjnych; Przygotowanie tekstów i materiałów o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym; Planowanie i organizacja spotkań wewnętrznych dla...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Budowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez dbałość o najwyższą jakość obsługi klientów; Realizacja strategii banku w podległym obszarze; Dbałość o satysfakcję klientów (m.in. obsługa trudnych klientów, dbałość o prawidłowość i terminowość procesu reklamacyjnego)...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...