Praca.plPraca Michael Page International Poland Sp. z o.o
Michael Page International Poland Sp. z o.o
od 11 do 50 prac.
Agencje zatrudnienia
Światowy lider doradztwa personalnego. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Klientów oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Zarządzanie wszystkimi aspektami działalności produkcyjnej w celu osiągnięcia wymaganych standardów obowiązujących w firmie w zakresie wydajności produkcji, kontroli kosztów, jakości, utrzymania ruchu i ciągłego doskonalenia; Zapewnienie przywództwa i koordynacji dla podległych...
wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse) minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub/i w audycie; doskonała znajomość polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości (IFRS/MSSF) doświadczenie w raportowaniu na potrzeby konsolidacji grupy; doświadczenie w budżetowaniu i...
Supports strategic planning process by providing input for the to long-term business strategy through category understanding and trends spotting; Develop, executes and monitors the country Brand Plans, Marketing and Trade Marketing Budget; Develop and implement New Product Development support plans;...
Zarządzanie podległym zespołem handlowców na terenie Polski w kanale nowoczesnym; Tworzenie, planowanie oraz egzekucja strategii wsparcia sprzedaży dla podległego rynku i produktów, Wyznaczanie celów oraz monitorowanie/raportowanie wyników; Realizowanie celów sprzedażowych/finansowych...
You will report to the local Managing Director, and your main duties will be: To manage outsourced production; To supervise transport and warehousing which is managed by 3rd part logistic; To ensure that deliveries are on time; To set up KPI's for production and logistic to measure their...
Odpowiedzialność za przygotowywanie pakietu sprawozdań w zakresie rachunkowości zarządczej; Przygotowywanie i aktualizacja budżetu spółki; Odpowiedzialność za długoterminowy model finansowy (strona techniczna i merytoryczna) Tworzenie i aktualizacja zaawansowanych modeli...
Provide leadership to the Production Procurement team with different reporting lines and differing commodities; Provide a clear strategic direction on procurement hub goals and ambition; Build strategic relationships with key internal stakeholders to ensure business requirements are met; Develop...
Be a business partner for the management board in managing the company's financial and business performance; Provide up-to-date information on the company's business results, KPIs, cash flow and P&L, proactively identify issues in the company's management and performance, and prepare appropriate...
Create and develop regional commodity sourcing strategy for raw materials; Lead commodity to achieve assurance of supply, quality, regulatory, service, cost and innovation; Advise on global supplier network capabilities, commodity trends and industry best practices; Ensure supplier contracts provide...
Develop relationships with corporate clients; Identify relevant customer solutions and concepts and selling these to existing or prospective clients; Advise clients on how to manage their assets; Maintain the highest possible professional approach, compliant with formal requirements and our client's...
Odpowiedzialność za kontroling finansowy i informację zarządczą; Przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z MSR i raportowanie do Centrali; Koordynowanie, zapewnianie terminowości, rzetelności oraz kompletności raportowania; Sporządzanie budżetu rocznego, prognoz, planów...
Reporting directly to the Head of Leasing, your main duties will be to: Contribute to the definition of each asset's Leasing actions plan, and integrate actions into the 5-year plan, including analysis of rents through the ERV model and actions into Budget Plan tool; Assist in the establishment of...
Management of the Polish company and building up the Clients network; Implement and adjust where necessary the business plan according to local market environment; Maintain the long term relations with existing clients at the highest level across the country; Liaise with international teams to...
Zarządzanie całą strukturą sprzedaży organizacji, zarówno w centrali jak i w regionach; Planowanie i organizowanie działań dotyczących sprzedaży w celu osiągnięcia wszystkich celów biznesowych; Koordynacja projektów sprzedażowych; Wprowadzanie narzędzi oraz systemów wspierających...
Manage projects at shared service center [i.e. optimization - efficiency, effectiveness] in the areas of GL/APFP&A; PMO responsibility for transition of various accounting & financial processes from various sites in Europe; Support key decision makers in developing vision for future growth of SSC;...