PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu; UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu; UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu; UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu
Czym się będziesz zajmować? Będziesz odpowiedzialny za budowę i rozwój nowego kanału sprzedaży alternatywnej na terenie całej Polski; Aktywnym pozyskiwaniem Partnerów do współpracy: Agentów zewnętrznych, niezależnych doradców sprzedaży, biur sprzedaży bezpośredniej; Wdrażaniem...
Twoje zadania: Kompleksowa analiza sprzedaży i identyfikacja czynników zmian na podstawie różnych źródeł danych; Analizowanie wyników kanału sprzedaży oraz opracowywanie wniosków i rekomendacji; Analiza porównawcza z eksperckim komentarzem i wskazówkami działań; Przygotowywanie...
Twoje zadania: Przygotowywanie budżetu oraz forecastu Spółki; Kontrola wykonania budżetu, analiza odchyleń wraz z rekomendacjami działań; Przygotowywanie business casów oraz późniejsza weryfikacja ich wykonania; Analiza opłacalności podejmowanych działań; Analizy ad-hock dla członków...
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu; UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Twoje zadania: Sprzedaż i promowanie produktów i usług Play; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami Play; Dbanie o wizerunek salonu;
Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych; Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe; Kontrola przestrzegania standardów pracy oraz procedur Play; Planowanie i organizowanie pracy; Delegowanie i egzekwowanie realizacji...
Twoje zadania: Administracja systemami Linux, AIX, Administracja platformą PaaS (OpenShift), Konfiguracja i utrzymanie systemów monitorujących, Instalacja, migracja i upgrade hardware, Instalacja nowych systemów i upgrade obecnych systemów, Współpraca z dostawcami celem wyeliminowania...
Twoje zadania: udzielanie odpowiedzi na wystąpienia urzędowe, telefoniczny i mailowy kontakt z urzędami, wsparcie działu reklamacji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli chcesz: udzielać wsparcia telefonicznie i mailowo pracownikom sieci sprzedaży Play, analizować...