- Przygotowywanie budżetu oraz forecastu Spółki
- Kontrola wykonania budżetu, analiza odchyleń wraz z rekomendacjami działań
- Przygotowywanie business casów oraz późniejsza weryfikacja ich wykonania
- Analiza opłacalności podejmowanych działań
- Analizy ad-hock dla członków zarządu
- Ścisła współpraca z departamentem kontrolingu i marketingu przy wdrażaniu nowych ofert
- Praca na dużych zbiorach danych
- Posiadasz min. 5 lat doświadczenia na stanowisku analitycznym
- Masz wykształcenie wyższe kierunkowe – Ekonomia, Finanse i Rachunkowość lub pokrewne
- Posiadasz wysokie zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków i dawania rekomendacji działań
- Biegle znasz pakiet MS Office w tym szczególnie MS Excel
- Masz doświadczenie w planowaniu budżetu spółki
- Możesz się pochwalić znajomością obsługi systemu SAS Guide oraz języka SQL
- Posiadasz znajomość języka angielskiego min na poziomie C1 (w piśmie)
- Masz praktyczne umiejętności pracy na dużych wolumenach danych i ich wizualizacjach
- Znajomość branży telekomunikacyjnej
- Znajomość VBA
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.