Gi Group to międzynarodowy dostawca usług z zakresu pracy tymczasowej i doradztwa personalnego.
Gi Group oferuje usługi m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji kandydatów oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym Gi Group działa w 57 krajach świata.
Usługi oferowane przez GI Group posiadają Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570. W Polsce w skład grupy Gi Group wchodzą: Gi Group sp. z o.o., Grafton Recruitment, Wyser, TACK&TMI. Od roku 2021 szeregi naszej grupy zasila Work Service S.A., jedna z czołowych w Polsce firm branży HR, zapewniająca innowacyjne rozwiązania w obszarze zasobów ludzkich.
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż oferowanych produktów na terenie całej Polski; przygotowywanie i prezentacja ofert firmy, budowanie i utrzymywanie trwałych kontaktów z klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Wykonywanie projektów oprzyrządowania technologicznego linii produkcyjnych, urządzeń specjalnych, stanowisk spawalniczych i zgrzewalniczych, podzespołów gniazd zrobotyzowanych oraz modernizacji istniejących stanowisk; Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji technicznej 2D linii produkcyjnej;...
Przeprowadzanie profesjonalnych konsultacji w aptekach z zakresu dermokosmetyki; Doradztwo w zakresie pielęgnacji; Dobór preparatów, uwzględniający indywidualne potrzeby Klienta; Prezentacja marki w punktach aptecznych i świadczenie wsparcia w sprzedaży produktów; Dystrybuowanie materiałów...
kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy; nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów; nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu; ocena i rozwój projektów inwestycyjnych; odpowiedzialność za płynność finansową spółki, zarządzanie ryzykiem finansowym...
kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy; nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów; nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu; ocena i rozwój projektów inwestycyjnych; odpowiedzialność za płynność finansową spółki, zarządzanie ryzykiem finansowym...
Przygotowanie maszyn do produkcji; Prawidłowe ustawianie maszyn i urządzeń na potrzeby produkcji na podstawie odpowiedniej dokumentacji; Wypełnienie dokumentacji potwierdzającej prawidłowe ustawienie maszyn i urządzeń; Kontrola ustawionych maszyn i urządzeń przed rozpoczęciem produkcji,...
prowadzenie kalendarza spotkań; wsparcie w przygotowywaniu dokumentów; organizacja spotkań oraz wyjazdów zagranicznych i krajowych; obsługa połączeń telefonicznych; nadzór nad organizacją i przechowywaniem dokumentacji;
Koordynacja działań związanych z programem lojalnościowym na rynku węgierskim; Aktywny udział w tworzeniu akcji promocyjnych dla uczestników Klubu Klientki; Wsparcie oraz doradztwo w zakresie uczestnictwa w programie lojalnościowym; Kontakt mailowy i telefoniczny z uczestnikami programu.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, dzięki pakietowi szkoleń oraz pomocy zespołu doświadczonych specjalistów będzie odpowiednio przygotowywana do pełnienia obowiązków. Do zadań na oferowanym stanowisku należy: praca w dziale utrzymaniu ruchu podczas budowy i modernizacji linii...
współpraca z działem transportu, przyjmowanie zamówień od Klientów, raportowanie wyników do przełożonego, kontrolowanie zgodności i spójności danych, segregacja i archiwizacja dokumentów, kontakt w sprawie uszkodzeń na halach magazynowych podczas transportowanego towaru.
Work Express Sp. z o.o.wielkopolskie, Kaźmierz, Szamotuły, Tarnowo Podgórne, Poznań
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3541 dni
Prowadzenie prawidłowej eksploatacji maszyn i urządzeń; Systematyczna kontrola i dbanie o odpowiedni stan techniczny maszyn i urządzeń; Usuwanie awarii oraz przeprowadzanie bieżących napraw i przeglądów; Wprowadzanie zmian w oprogramowaniu maszyn i urządzeń.
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)
Obsługa połączeń przychodzących; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami; Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń; Określenie priorytetu zgłoszeń; Analizowanie zgłoszonych problemów (związanych z codzienną obsługą komputera)