Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: CFO/2015/2/51
- kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
- nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów
- nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu
- ocena i rozwój projektów inwestycyjnych
- odpowiedzialność za płynność finansową spółki, zarządzanie ryzykiem finansowym oraz optymalizacja podatkowa
- pozyskiwanie finansowania nowych inwestycji, stałe kontakty z bankami oraz inwestorami
- Wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru finansowo - księgowego)
- Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem finansowym
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku księgowym/ controlera finansowego
- Znajomość branży real estate
- Doświadczenie w pracy w międzyanrodowym środowisku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i liderskie
- Przedsiębiorczość i umiejętność rozwiązywania problemów
- Łatwość nawiązywania oraz utrzymywania profesjonalnych kontaktów biznesowych
- Pracę w Bydgoszczy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie
- Miłą atmosferę pracy w zgranym zespole