Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: DDP/090215/01/2015/2/73
- Koordynacja działań związanych z programem lojalnościowym na rynku węgierskim;
- Aktywny udział w tworzeniu akcji promocyjnych dla uczestników Klubu Klientki;
- Wsparcie oraz doradztwo w zakresie uczestnictwa w programie lojalnościowym;
- Kontakt mailowy i telefoniczny z uczestnikami programu.
- Min. roczne doświadczenie w pracy z Klientem;
- Biegła znajomość języka węgierskiego;
- Mile widziane doświadczenie w firmie z branży modowej;
- Dobra znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego;
- Komunikatywność i otwartość;
- Zorientowanie na Klienta;
- Wysoka kultura osobista.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet dodatkowych benefitów;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Przyjazną atmosferę;
- Pracę w międzynarodowym środowisku;