Firma świadczy telekomunikacyjne usługi Infolinii 800, 801, Infolinii+ 0-70x. Świadczymy również szereg innowacyjnych usług takich, jak: wirtualne Call Center, Fax Internetowy, Rejestracja rozmów, wirtualne systemy IVR. Tworzymy zespół kompetentnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dla których dobro Klienta jest sprawą nadrzędną. Pracują z nami profesjonaliści z branży telekomunikacyjnej. Potrafimy dostarczyć niestandardowe rozwiązania, ale również zoptymalizować koszty działania firm w zakresie telekomunikacji. Oferujemy Klientom usługi i produkty na podstawie indywidualnych projektów, z wykorzystaniem zaawansowanej technologii w zakresie IVR. Dążymy do unowocześniania i ulepszania naszych usług, a także do pełnego zadowolenia naszych Klientów, dbając o standard obsługi i oferowanych usług.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

    TeleInfo Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4768 dni
    Kogo szukamy: Zaufanej osoby, która: poszukuje klientów w oparciu o bazy danych i posiadane kontakty; cierpliwie dzwoni do potencjalnych klientów i potrafi miło prowadzić rozmowę; potrafi dotrzeć do decydentów, krótko przedstawić temat i nawiązać kontakt; słucha ze zrozumieniem i...

TeleInfo Sp. z o. o.

Ul. Wspólna 41 II p.

WARSZAWA 00-519