Firma świadczy telekomunikacyjne usługi Infolinii 800, 801, Infolinii+ 0-70x. Świadczymy również szereg innowacyjnych usług takich, jak: wirtualne Call Center, Fax Internetowy, Rejestracja rozmów, wirtualne systemy IVR. Tworzymy zespół kompetentnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dla których dobro Klienta jest sprawą nadrzędną. Pracują z nami profesjonaliści z branży telekomunikacyjnej. Potrafimy dostarczyć niestandardowe rozwiązania, ale również zoptymalizować koszty działania firm w zakresie telekomunikacji. Oferujemy Klientom usługi i produkty na podstawie indywidualnych projektów, z wykorzystaniem zaawansowanej technologii w zakresie IVR. Dążymy do unowocześniania i ulepszania naszych usług, a także do pełnego zadowolenia naszych Klientów, dbając o standard obsługi i oferowanych usług.
Archiwalne oferty pracy
-
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
TeleInfo Sp. z o. o. Warszawa praca stacjonarnaaplikuj szybko aplikuj bez CV