#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
telefoniczna obsługa Klientów Banku; badanie potrzeb Klientów i proponowanie najlepszych rozwiązań; kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku; zachowanie najwyższej jakości obsługi Klientów;
telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce; sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Tworzenie i rozwój Zespołu Mobilnych Doradców; Planowanie i koordynowanie pracy zespołu oraz podejmowanie działań zwiększających jego efektywność; Realizacja założonego planu sprzedaży; Monitorowanie działań sprzedażowych podległego Zespołu; W ramach wsparcia Zespołu – aktywne...