CBB Contact Center to jedna z największych firm z branży Contact Center w Polsce
Konsultant w dziale Monitoringu Kredytowego i Windykacji
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: ZMKiW/Praca/2013
Nr Ref.: ZMKiW/Praca/2013
Opis stanowiska:
- Nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności
- Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Wymagania:
- Status studenta
- Dyspozycyjność
- Znajomość obsługi komputera
- Umiejętność przekonywania do własnych racji,
- Umiejętność słuchania i empatii,
- Odporność na stres,
- Zdecydowanie w działaniu,
- Dokładność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- Pakiet atrakcyjnych szkoleń
- Pracę w Firmie o uznanej renomie i stabilnej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i podnoszenia swoich kwalifikacji
- Elastyczny system pracy i klarowne warunki wynagradzania
- Możliwość kontynuowania kariery zawodowej w strukturach Firmy