#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Archiwalne oferty pracy

  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2149 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2168 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej, Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku, Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych, Dbanie o pozytywny wizerunek Banku.
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2171 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2182 dni
    prowadzenie rozmów z Klientami Banku w celu budowania i utrzymania pozytywnych relacji, pomoc w aktywacji usług dostępnych w ramach rachunku, reagowanie na potrzeby produktowe, wsparcie działań sprzedażowych, podejmowanie rozmów negocjacyjnych mających na celu utrzymanie współpracy Klienta...
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2182 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2183 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej, Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku, Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych, Dbanie o pozytywny wizerunek Banku.
  • Konsultant Zespołu Windykacji Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2190 dni
    nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności; dbanie o pozytywny wizerunek Banku Pekao;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2194 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej, Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku, Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych, Dbanie o pozytywny wizerunek Banku.
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2199 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2199 dni
    prowadzenie rozmów z Klientami Banku w celu budowania i utrzymania pozytywnych relacji, pomoc w aktywacji usług dostępnych w ramach rachunku, reagowanie na potrzeby produktowe, wsparcie działań sprzedażowych, podejmowanie rozmów negocjacyjnych mających na celu utrzymanie współpracy Klienta...
  • Konsultant Zespołu Windykacji Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2207 dni
    nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności; dbanie o pozytywny wizerunek Banku Pekao;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2209 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej, Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku, Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych, Dbanie o pozytywny wizerunek Banku.
  • Konsultant PekaoBiznes24

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2214 dni
    Telefoniczna obsługa Klientów Firmowych Banku Pekao S.A. Helpdesk Bankowości Elektronicznej PekaoBiznes24; Obsługa mailowa; Przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów; Brak sprzedaży telefonicznej :-)
  • Konsultant Zespołu Windykacji Banku Pekao S.A.

    Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2223 dni
    nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności; dbanie o pozytywny wizerunek Banku Pekao;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2224 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku

Pekao Direct Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków