#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
Zadania: Pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie bliskich relacji z Klientami oraz regularne wizyty w ich siedzibach w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi i doradztwa; Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Mikro Przedsiębiorstwom; Projektowanie działań...
Zadania: Planowanie sprzedaży i zarządzanie relacjami z Klientami; Pozyskiwanie nowych dochodowych Klientów z segmentu SME dla Banku ( z przychodami 5- 50 mln zł ) w celu sprzedaży produktów i usług bankowych; Realizacja założeń budżetowych i planów sprzedażowych w zakresie wzrostu...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; Bezpośrednia obsługa gotówkowa i bezgotówkowa Klientów Banku; Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z...
Zadania: Wysokiej jakości kompleksowa obsługa Klientów Zamożnych w zakresie produktów oferowanych przez Bank; Rozwój portfela przypisanych Klientów pod względem jakościowym i ilościowym, monitorowanie jego struktury i efektywne planowanie działań wobec Klientów; Aktywne pozyskiwanie...
Zadania: Wysokiej jakości kompleksowa obsługa Klientów Zamożnych w zakresie produktów oferowanych przez Bank; Rozwój portfela przypisanych Klientów pod względem jakościowym i ilościowym, monitorowanie jego struktury i efektywne planowanie działań wobec Klientów; Aktywne pozyskiwanie...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; Bezpośrednia obsługa gotówkowa i bezgotówkowa Klientów Banku; Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z...
Zadania: Planowanie sprzedaży i zarządzanie relacjami z Klientami; Pozyskiwanie nowych dochodowych Klientów z segmentu SME dla Banku ( z przychodami 5- 50 mln zł ) w celu sprzedaży produktów i usług bankowych; Realizacja założeń budżetowych i planów sprzedażowych w zakresie wzrostu...
Zadania: Pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie bliskich relacji z Klientami oraz regularne wizyty w ich siedzibach w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi i doradztwa; Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Mikro Przedsiębiorstwom; Projektowanie działań...