Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
wykształcenie min. średnie; bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy; skrupulatność i sumienność; komunikatywność; dobra znajomość programu MS Excel.
Zakres obowiązków: budowanie od strony komunikacyjnej (pod kątem strategicznym, wizualnym i merytorycznym) różnego rodzaju materiałów reklamowych dla radia, prasy, telewizji; koordynowanie prac projektowych między różnymi działami firmy a agencją reklamową i domem mediowym; bieżące...
Zakres obowiązków: bieżące utrzymywanie techniczne obiektu; prowadzenie dokumentacji technicznej i administracyjnej; estymowanie budżetu napraw i inwestycji; prowadzenie nadzoru nad firmami serwisowymi; kontrolowanie Centrum Handlowego pod kątem bezpieczeństwa; realizowanie bieżących...
Zakres obowiązków: estymacje ilości dotyczących promocji dla supermarketów i hipermarketów; analizowanie danych sprzedażowych z promocji historycznych; prowadzenie analiz dotyczących braków; przygotowywanie propozycji zamówień dotyczących promocji.
Zakres obowiązków: współpracowanie z działem remodelingów i budów; bieżąca kontrola budżetów; kontrolowanie faktur pod względem budżetowym i merytorycznym; kontrolowanie zamówień; kontrolowanie rezerwacji; przetwarzanie i archiwizowanie umów inwestycyjnych; inne obowiązki...
bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy; bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji. Doświadczenie na podobnym...
Zakres obowiązków: bieżąca komunikacja ze sklepami dotycząca Programów Lojalnościowych; przygotowywanie wyników oraz raportowanie ich do sklepów; współpraca z infolinią w zakresie obsługi klienta lojalnościowego; bieżąca obsługa zgłoszeń ze strony klientów (infolinia,...
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; prowadzenie ciągłego nadzoru pracy firm serwisowych, kompletowanie dokumentacji czynności eksploatacyjnych; nadzorowanie budżetu inwestycyjnego i...
min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; wykształcenie techniczne (elektryczne, mechaniczne lub budowlane); uprawnienia do eksploatacji instalacji elektrycznych do 1 kV; brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach; wiedza z zakresu funkcjonowania urządzeń technicznych w obiektach...
Zakres obowiązków: planowanie, monitorowanie i raportowanie przebiegu prac projektowych; zarządzanie zespołem projektowym; zbieranie i analizowanie potrzeb klientów; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie prezentacji; opracowywanie harmonogramów.
Zakres obowiązków: udział w procesach dotyczących zamknięcia miesiąca (kontrola poprawności księgowań, analiza odchyleń do budżetu, przygotowanie komentarzy); przygotowywanie analiz dotyczących zapotrzebowań; raportowanie wyników wewnętrznych do siedziby firmy we Francji; analizowanie...