Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
- budowanie od strony komunikacyjnej (pod kątem strategicznym, wizualnym i merytorycznym) różnego rodzaju materiałów reklamowych dla radia, prasy, telewizji;
- koordynowanie prac projektowych między różnymi działami firmy a agencją reklamową i domem mediowym;
- bieżące kontrolowanie budżetów prowadzonych projektów;
- przestrzeganie procedur oraz standardów związanych z produkcją materiałów promocyjnych;
- współpraca z drukarniami;
- analizowanie działań konkurencji w zakresie komunikacji.
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku / lub w agencji reklamowej;
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w przygotowywaniu kampanii radiowych i telewizyjnych;
- doświadczenie w przygotowywaniu materiałów komunikacji katalogowej oraz materiałów POS;
- wysoko rozwinięte umiejętności dotyczące zarządzania projektami;
- znajomość zagadnień z zakresu marketingu i reklamy;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalizm w działaniu;
- wysokie zaangażowanie w realizację założonego celu;
- samodzielność i kreatywność w działaniu;
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne;
- umiejętność pracy w zespole.
Uwaga: Umowa o pracę na zastępstwo
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.