Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Wymagania : 2-3 lata doświadczenia w Informatica Power w v.8.6 lub wyższej; Dobra znajomość procesów ETL - w szczególności takich elementów jak ekstrakcja danych i mapowanie; Praktyczna znajomość integracji danych z różnych źródeł; Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,...
Wymagania : Znajomość Informatica MDM (dawniej Siperian) lub narzędzi tego typu firm IBM / Oracle (IBM MDM / MDM Server, Oracle UCM) Znajomość zagadnień związanych z MDM i zainteresowania w tym obszarze Dobra znajomość hurtowni danych i modelowania danych Doświadczenie w jednym z...
Responsibilities will include: preparing monthly general ledger account reconciliations, preparing bank reconciliations, establishing, coordinating the implementation of accounting and accounting control procedures, preparing data for tax returns, running end month close activities, preparing and...
Zadania: realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie; budowanie i rozwijanie relacji biznesowych z klientami; sprzedaż usług firmy; udział w prowadzonych przez firmę projektach z zakresu polityki personalnej; udział w sesjach Assessment i Development Centre;
Zadania: planowanie operacyjne produkcji i zapewnienie jej ciągłości pod względem zaopatrzenia; koordynacja współpracy produkcji, zaopatrzenia produkcji i wysyłki wyrobów gotowych; efektywne zarządzanie magazynami, zaopatrzeniem, transportem; nadzór nad logistyką wewnętrzną firmy;...
Zadania: kierowanie zespołem mechaników, elektryków i automatyków działu Utrzymania Ruchu oraz kotłowni; realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie wyposażenia w maszyny i urządzenia oraz budowlanych; współpraca z firmami zewnętrznymi; zapewnienie sprawności systemów ppoż., instalacji...
Zadania: kierowanie całością działań operacyjnych kluczowego dla firmy oddziału; zarządzanie około 100-osobowym zespołem pracowników i współpracowników; przygotowanie i nadzór nad realizacją budżetu; administrowanie obiektem, umowami, itp. współpraca z kluczowymi klientami;
Zadania: opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa; zaplanowanie i nadzór nad realizacją działalności reklamowo-promocyjnej; przygotowywanie rozwiazań zmierzających do wzrostu sprzedaży; działania wizerunkowe i PR; nadzorowanie pracy zespółu;
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie głównie za: Promocję oraz sprzedaż produktów finansowych Spółki; Zarządzanie kanałem dystrybucji – w szczególności za współpracę z dealerami, producentami i dostawcami z rynku Agro; Obsługę całości procesu leasingu wraz z działaniami...
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Promocję oraz sprzedaż produktów finansowych Spółki; Zarządzanie kanałem dystrybucji – w szczególności za współpracę z dealerami, producentami i dostawcami z rynku Agro; Obsługę całości procesu leasingu wraz z...
Zatrudniona Osoba odpowiedzialna będzie głównie za: Promocję oraz sprzedaż produktów finansowych Spółki; Zarządzanie kanałem dystrybucji – w szczególności za współpracę z dealerami, producentami i dostawcami z rynku Agro; Obsługę całości procesu leasingu wraz z działaniami...
Zadania: Sprzedaż produktów i usług do klientów sektora instytucji finansowych (Banki, Fundusze Inwestycyjne i Emerytalne Towarzystwa Ubezpieczeniowe) Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem poprzez zapewnienie wysokiego poziomu usług ,Ścisłą współpracę z osobami ze wsparcia...
Zadania: Rozwój portfela klientów w wybranym sektorze rynku Udział w prowadzonych przez firmę projektach z zakresu polityki personalnej Aktywne poszukiwanie i budowanie relacji z kandydatami Realizacja procesów rekrutacyjnych z zastosowaniem najwyższych standardów jakości
HRK S.A.kujawsko-pomorskie, Nakło
praca stacjonarna
4173 dni
Zadania: organizacja pracy zakładu i podległych zespołów pracowniczych; bieżące i długofalowe planowanie produkcji; nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z obowiązującymi specyfikacjami, umowami, normami jakościowymi i wymaganiami Klientów; dbałość o zagadnienia z obszaru jakości i...
Zadania:współpraca z General Managerem przy opracowaniu strategii rozwoju spółki na najbliższe latadziałania sprzedażowe związane z pozyskiwaniem oraz bieżącą obsługą kluczowych klientów b2b z branży retail na terenie całej Polskizarządzanie sprzedażą i kontrola finansowa...