Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Certyfikacja BREEAM dla obiektów przemysłowych, Opracowywanie oraz nadzór nad dokumentacją pod względem wymogów certyfikacji, Koordynacja przepływu informacji, Współpraca z Inwestorem, Projektantem i podwykonawcami w zakresie Certyfikacji, Przeprowadzanie inspekcji na...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
863 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie prac w branży sanitarnej w zgodzie z dokumentacją techniczną, jakościową i harmonogramem, Sporządzanie dokumentacji technicznej, Odpowiedzialność za kontakty z zamawiającym, projektantem i działami wewnętrznymi firmy, Kontrola nad jakością wykonywanych...
Zakres obowiązków: Wsparcie w zakresie nadzorowania prac budowlanych i konstrukcyjnych, nadzorowania podwykonawców, harmonogramu robót budowlanych; Ocena potencjalnych zagrożeń, materiałów i kosztów; Inspekcja obiektów projektowych w celu monitorowania postępów i zapewnienia zgodności...
Zakres obowiązków: Tworzenie, aktualizowanie i weryfikowanie harmonogramu, Dbałość o ukończenie projektu zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i w budżecie, Współpraca z zespołem wykonawczym, Sporządzanie raportów z postępu prac i prognoz dla członków zespołu, klientów i...
Zakres obowiązków: Wsparcie Specjalisty ds. Administracji Nieruchomościami w codziennych działaniach; Kontakty z administracją; Opracowywanie raportów podsumowujących prowadzone działania; Obsługa narzędzi biurowych; Wsparcie w analizie stanu formalno-prawnego gruntów; Wiedza nt. analizy...
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji, Sporządzanie przedmiarów i wycena robót, Sporządzanie zapytań ofertowych, ocena i wybót ofert, Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami, Uzupełnianie bazy danych podwykonawców i dostawców,
Zakres obowiązków: Uczestnictwo w projektach branży Oil & Gas, Praca dla uznanej firmy realizującej projektu w formule EPC, EPCM, Określanie wymagań narzędziowych dla projektów, Określanie priorytetów wymagań biznesowych, Koordynowanie / uzgadnianie rozwiązań z klientem i Managerami...
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i firmami pośredniczącymi, współpraca z urzędami administracji publicznej, Badanie stanu formalno-prawnego gruntów,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
865 dni
Zakres obowiązków: Koordynacja prac budowlanych, Uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, Prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu, Kontakt z klientem, Znajomość programów MS Office i AutoCad, Prawo jazdy kat. B, Znajomość...
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie i pozyskiwanie atrakcyjnych terenów inwestycyjnych dla branży logistycznej i produkcyjnej, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntów i firmami pośredniczącymi, współpraca z urzędami administracji publicznej, Badanie stanu formalno-prawnego gruntów,...
Zakres obowiązków: Koordynacja robót w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, na projektach w woj. pomorskim, Prowadzenie robót zgodnie z umową, projektem i harmonogramem, Optymalizacja kosztów i zasobów w tym również analiza projektów przetargowych, budowlanych,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
866 dni
Zakres obowiązków: Nadzorowanie podwykonawców w zakresie sanitarnym; Wspomaganie Kierownika Branży Sanitarnej w prowadzeniu robót, Zamawianie materiałów i usług, Rozliczanie podwykonawców, Pomoc w sporządzaniu ofert, Sporządzanie raportów na temat postępów powierzonych prac.
Zakres obowiązków: Prowadzenie realizacji z zakresu budownictwa przemysłowego, Organizacja budżetu budowy, Terminowa realizacja i rozliczenie finansowe danej budowy, koordynacja realizacji kontraktu, Zarządzanie projektem w zgodzie z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem, Odpowiedzialność...
Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań projektowych w zakresie sterowania procesem – projekty na całym świecie; Przygotowanie schematów rurociągów i oprzyrządowania; Opracowanie wspólnie z inżynierem procesu projektu sterowania procesem, np: P&ID, opisy funkcjonalne dla sterowania...
Zakres obowiązków: Zarządzanie i nadzór nad podległymi jednostkami organizacyjnymi. Prowadzenie spraw spółki i jej reprezentacja. Planowanie strategiczne w zakresie kierunków rozwoju spółki, sprzedaży, marketingu, inwestycji oraz nadzór nad ich prawidłowym wdrażaniem i realizacją....