Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Prowadzenie realizacji z zakresu budownictwa przemysłowego, Organizacja budżetu budowy, Terminowa realizacja i rozliczenie finansowe danej budowy, koordynacja realizacji kontraktu, Zarządzanie projektem w zgodzie z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem, Odpowiedzialność...
Zakres obowiązków: nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych, nadzorowanie firm podwykonawczych, przygotowanie budżetu i harmonogramu, weryfikacja dokumentacji, sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych, Nadzorowanie firm podwykonawczych, Przygotowanie budżetu i harmonogramu, Weryfikacja dokumentacji, Sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, Przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
Zakres obowiązków: Wsparcie Kierownika Budowy w codziennych obowiązkach, Realizacja prac budowlanych na powierzonych placach budowy i obiektach, Prowadzenie rozmów i negocjacji z podwykanawcami i dostawcami, Uczestnictwo w tworzeniu harmonogramów i budżetów, Nadzorowanie przestrzegania BHP na...
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji, Sporządzanie przedmiarów i wycena robót, Sporządzanie zapytań ofertowych, ocena i wybór ofert, Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami, Uzupełnianie bazy danych podwykonawców i dostawców.
Zakres obowiązków: Zarządzanie działem prawnym. Wsparcie działu technicznego w zakresie sporządzania, oceny i rozwiązywania umów, Sporządzanie draftów umów, aneksów, Prowadzenie negocjacji z dostawcami i podwykonawcami w zakresie zapisów umów, Nadzorowanie procesu zawierania umów i...
Zakres obowiązków: nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych, nadzorowanie firm podwykonawczych, przygotowanie budżetu i harmonogramu, weryfikacja dokumentacji, sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
kierownik/koordynator / dyrektor umowa o pracę pełny etat
892 dni
Zakres obowiązków: Realizacja projektu zgodnie z warunkami umowy, Odpowiedzialność za ukończenie projektu zgodnie z harmonogramem i ustalonym budżetem, Prowadzenie rozmów i negocjacji z Generalnym Wykonawcą, Prowadzenie rozmów i negocjacji z Podwykonawcami, Zarządzanie zespołem,...
Zakres obowiązków: Projektowanie i konfigurowanie internetowej aplikacji monitorującej urządzenia produkcyjne; Wdrażanie rozwiązań technicznych dla aplikacji zgodnie ze specyfikacją projektu i szczegółami technicznymi; Czytanie i przeglądanie P&ID oraz schematów systemowych;...
Zakres obowiązków: Koordynacja realizowanych projektów z zakresu budownictwa kubaturowego, Kontrola techniczna, organizacyjna i finansowa realizowanych projektów, Udział w pozyskiwaniu projektów, Tworzenie budżetów i harmonogramów, Koordynacja prac projektantów i firm projektowych,...
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji, Sporządzanie przedmiarów i wycena robót, Sporządzanie zapytań ofertowych, ocena i wybót ofert, Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami, Uzupełnianie bazy danych podwykonawców i dostawców.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
894 dni
Zakres obowiązków: Deliver piping specific design and drafting services that meet the customer's and applicable statutory and regulatory requirements. Perform design and drafting assignments on projects while meeting project requirements on time and within budget. Perform piping specific design...