Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych, Nadzorowanie firm podwykonawczych, Przygotowanie budżetu i harmonogramu, Weryfikacja dokumentacji, Sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, Przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
791 dni
Zakres obowiązków: Kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska wyższego i średniego szczebla; Aktywne poszukiwanie kandydatów metodami bezpośrednimi; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami; Sprzedaż usług rekrutacyjnych i organizację spotkań z klientami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
791 dni
Zakres obowiązków: Realizacja projektów rekrutacyjnych; Aktywne poszukiwanie kandydatów metodami bezpośrednimi; Rekrutacja pracowników średniego i wyższego szczebla; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami; Stała komunikacja z klientami oraz kandydatami w trakcie projektu;...
Zakres obowiązków: Kontrola i sprawdzanie zapisów w warunkach zamówień (SIWZ, OPZ) Analiza dokumentacji projektowej oraz projektu umowy; Przygotowywanie ofert (energetyka) Aktywne pozyskiwanie projektów; Nadzorowanie pracy kosztorysantów Ustalanie założeń do wycen, ich weryfikacja;...
Zakres obowiązków: Prowadzenie realizacji z zakresu budownictwa medycznego, Organizacja budżetu budowy, Terminowa realizacja i rozliczenie finansowe danej budowy, Koordynacja realizacji kontraktu, Zarządzanie projektem w zgodzie z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem, Odpowiedzialność za...
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za ciągłość dostaw surowców niezbędnych do produkcji, Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami surowców (propan, etylen, propylen), Stworzenie i realizacja strategii pozyskiwania surowców strategicznych, Prowadzenie negocjacji z dostawcami...
Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacją, uruchamianiem, diagnostyką komponentów systemu sterowania, Serwis systemów DCS instalowanych u klientów, Programowanie i wprowadzanie zmian w systemach DCS i HIMA, Prowadzenie audytów systemów DCS i SIS, Udział w projektach związanych z...
Zakres obowiązków: Opracowywanie strategii dotyczącej rozwoju firmy; Odpowiedzialność za opracowanie i realizację budżetu; Nawiązywanie kontaktów handlowych, budowanie relacji z inwestorami i negocjowanie umów; Aktywne pozyskiwanie nowych projektów; Organizowanie procesów ofertowania;...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
803 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie prac w branży sanitarnej w zgodzie z dokumentacją techniczną, jakościową i harmonogramem, Sporządzanie dokumentacji technicznej, Odpowiedzialność za kontakty z zamawiającym, projektantem i działami wewnętrznymi firmy, Kontrola nad jakością wykonywanych...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
816 dni
Zakres obowiązków: Kierowanie robotami sanitarnymi, Koordynacja procesu ofertowania podwykonawców, Zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej, Współpraca z Kierownikiem Budowy, Nadzór nad sporządzaniem dokumentacji powykonawczej budowy, Przygotowanie obiektu do odbiorów....
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
816 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie prac w branży sanitarnej w zgodzie z dokumentacją techniczną, jakościową i harmonogramem, Sporządzanie dokumentacji technicznej, Odpowiedzialność za kontakty z zamawiającym, projektantem i działami wewnętrznymi firmy, Kontrola nad jakością wykonywanych...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych, Nadzorowanie firm podwykonawczych, Przygotowanie budżetu i harmonogramu, Weryfikacja dokumentacji, Sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, Przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
Zakres obowiązków: obsługa biura budowy oraz organizowanie spotkań, koordynacja obiegu dokumentacji, kompletowanie oraz przechowywanie dokumentacji budowy, organizacja i obsługa zebrań na budowie, bieżąca współpraca z przełożonymi.
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji, Sporządzanie przedmiarów i wycena robót, Sporządzanie zapytań ofertowych, ocena i wybór ofert, Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami, Uzupełnianie bazy danych podwykonawców i dostawców.