Największym atutem KRUKa są ludzie. Kompetentni i zaangażowani. Nasi pracownicy to w większości absolwenci wyższych uczelni, głównie kierunków prawniczych, ekonomicznych i nauk społecznych. Ludzie są największym i najważniejszym kapitałem firmy, dlatego zespół KRUKa to osoby pracujące z pasją, otwarte na nowe wyzwania, zaangażowane, dążące do realizacji wytyczonych celów z pełnym poczuciem odpowiedzialności. Cenimy i pielęgnujemy wśród naszych pracowników inicjatywę, kreatywność, chęć rozwoju. Cieszymy się, że tak wiele osób identyfikuje się z firmą i chce rozwijać się w obrębie organizacji. To dzięki zaangażowanym pracownikom KRUK S.A. jest obecnie liderem rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce.
Opis: Naszym zadaniem jest analizowanie pism reklamacyjnych, wniosków zgłaszanych przez klientów Grupy Kapitałowej KRUK oraz udzielanie na nie odpowiedzi. Jeśli interesuje Cię: Pozyskiwanie informacji niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na otrzymane zapytanie; Redagowanie odpowiedzi na...
Opis: Praca na Contact Center; Telefoniczny kontakt z klientami z zachowaniem najwyższej jakości rozmów; Realizacja założonych celów; Oczekujemy: Wykształcenia minimum średniego; Doświadczenia w obsłudze klienta; Umiejętności budowania relacji oraz wysokiej kultury osobistej;...
Posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku? Prowadziłeś projekty między obszarowe i potrafisz koordynować pracę w dużych grupach roboczych? Cechujesz się wysoką orientacją na Klienta? Posiadasz wysokie zdolności analityczne oraz determinację w prowadzaniu zmian w...
Cechujesz się wysoką orientacją na Klienta? Potrafisz analizować i interpretować dane - wyciągać wnioski oraz przedstawiać rekomendację zmian w projektach i procesach? Umiejętnie rozwiązujesz problemy? Bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel i...
Masz doświadczenie w obsłudze Klienta? Prowadziłeś/aś ankiety telefonicznych? Posiadasz wysoką orientację na Klienta? Potrafisz analizować dane z różnych źródeł? Obsługa programów MS Office (w szczególności Excel) nie stanowi dla Ciebie problemu? Twoja znajomość języka...
Opis: Realizacja procesu korespondencji przychodzącej, a w szczególności: Obsługa i rejestracja korespondencji w systemie; Dbanie o terminowość, jakość i bezpieczeństwo obsługi korespondencji przychodzącej Przygotowywanie korespondencji do skanowania i archiwizacji; Skanowanie...
Opis: Realizacja procesu monitoringu organów egzekucyjnych, w szczególności: Kontakt telefoniczny oraz mailowy z organami egzekucyjnymi w Polsce; Weryfikacja realizacji czynności zleconych organom egzekucyjnym oraz ich efektów; Monitorowanie postępowań i podejmowanie czynności uzasadnionych...
Opis: Przygotowywanie oraz wysyłka korespondencji windykacyjnej, sądowej i komorniczej; Dbanie o jakość i terminową realizację procesu wysyłki korespondencji; Skanowanie, kserowanie, podbijanie i kompletowanie dokumentacji; Przygotowywanie dokumentacji do archiwizowania zarówno w zespole jak...
Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem (mile widziane w branży finansowej)? Ukończyłeś/aś Uczelnię Wyższą (mile widziane kierunki związane z Zarządzaniem, Ekonomią, Finansami)? Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie? Obsługa...
Opis: Udział w kreowaniu nowych produktów oraz rozwoju istniejących; Udział we wprowadzaniu na rynek nowych produktów lub udoskonaleń istniejących; Współpraca przy komunikacji produktów klientom i potencjalnym klientom (również przy użyciu mediów społecznościowych i kampanii...
Opis: Zarządzanie i rozwijanie zespołu Doradców Klienta ds. Sprzedaży; Motywowanie zespołu, kreowanie w nim odpowiedzialności za wyniki oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami; Rozwój zespołu i stałe podnoszenie jakości oraz efektywności procesów sprzedażowych; Rekrutacja,...
Opis: Zarządzanie i rozwijanie zespołu Skip Tracerów; Motywowanie zespołu, kreowanie w nim odpowiedzialności za wyniki oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami; Rozwój zespołu i stałe podnoszenie jakości oraz efektywności realizowanego procesu ustalania kontaktów; Rekrutacja,...
Opis: Zarządzanie i rozwijanie zespołu Doradców Klienta na Contact Center; Motywowanie zespołu, kreowanie w nim odpowiedzialności za wyniki oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami; Rozwój zespołu i stałe podnoszenie jakości oraz efektywności pracy Doradców Klienta; Rekrutacja,...
Opis: Sporządzanie projektów pism procesowych, środków odwoławczych oraz innych pism w toku postępowania; Uzupełnianie braków formalnych pism procesowych; Weryfikacja i zlecanie opłacenia środków na koszty postępowania egzekucyjnego; Wsparcie obsługi subkont partnerów biznesowych i...
Opis: Nadzór nad kontrolą ruchu telefonicznego Contact Center; Monitorowanie pracy Doradców; Usprawnianie i optymalizacja procesów zachodzących w CC; Sporządzanie raportów i analiz; Nadzór nad grafikami czasu pracy; Współpraca z innymi działami w celu sprawnego działania CC; Oczekujemy :...