od 51 do 250 prac.
Ubezpieczenia oraz fundusze emerytalne
Grupa Generali to jeden z wiodących światowych ubezpieczycieli oraz lider w sektorze ubezpieczeń życiowych w Europie. Obecna na światowych rynkach od ponad 180 lat Grupa Generali zapewnia ochronę ubezpieczeniową 65 milionom Klientów w ponad 60 krajach świata. Korzystając z wieloletnich doświadczeń na międzynarodowych rynkach finansowych Generali oferuje w Polsce pełną ofertę usług zarówno dla Klientów indywidualnych oraz korporacyjnych.
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów; Poprawne wprowadzanie danych do bazy; Obsługa korespondencji szkodowej; Współpraca oraz budowanie relacji z Klientem, partnerami zewnętrznymi i innymi działami wewnątrz firmy; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; Budowanie...
przygotowywanie i negocjowanie ofert dla klientów korporacyjnych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, transportowych i technicznych; obsługa istniejącego portfela klientów i jego sukcesywne rozwijanie; budowanie relacji biznesowych z pośrednikami na terenie Torunia...
telefoniczna i e-mailowa posprzedażowa obsługa Klientów; dokonywanie zmian na polisach; rozpatrywanie pism, zapytań i wniosków od Klientów; zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
wsparcie w sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych na życie; współpraca z pośrednikami i budowanie długofalowych relacji biznesowych; realizacja indywidualnych planów sprzedażowych; rekrutacja nowych Partnerów do współpracy; budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
wspieranie bieżących procesów rekrutacyjnych; redagowanie i publikowanie ofert pracy oraz selekcja napływających aplikacji; umawianie spotkań i kontakt z kandydatami; współpraca z agencjami pośrednictwa pracy oraz biurami karier; tworzenie oraz aktualizacja bazy kandydatów; sporządzanie...
merytoryczna likwidacja szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych; ustalanie odpowiedzialności firmy i wysokości odszkodowania; prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat odszkodowań; wnioskowanie o kierowanie spraw do opinii prawnych oraz opinii podmiotów...
telefoniczna i mailowa obsługa Agentów Ubezpieczeniowych; udzielanie informacji w obszarze produktów, systemów i procesów; wsparcie techniczne; dokonywanie zmian na polisach; administrowanie kontami Agentów; dbanie o profesjonalną obsługę oraz budowanie długofalowych relacji z Agentami;...
Telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów (połączenia przychodzące); Udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych; Dokonywanie zmian na polisach; Rozpatrywanie pism, zapytań, wniosków od Klientów; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości...
Telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów (połączenia przychodzące); Udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych; Dokonywanie zmian na polisach; Rozpatrywanie pism, zapytań, wniosków od Klientów; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości...
telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych; dbanie o realizację planów sprzedażowych; zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; udział w projektach związanych z rozwojem działu sprzedaży; budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
Telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów (połączenia przychodzące); Udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych; Dokonywanie zmian na polisach; Rozpatrywanie pism, zapytań, wniosków od Klientów; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości...
Telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów (połączenia przychodzące); Udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych; Dokonywanie zmian na polisach; Rozpatrywanie pism, zapytań, wniosków od Klientów; Promowanie produktów ubezpieczeniowych firmy;...
ewidencja faktur na kontach kosztów rodzajowych (kwalifikacja CIT i VAT) księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowych biernych; przygotowanie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych czynnych kosztów; analiza zapisów, kontrola i uzgadnianie kont dostawców i kont pomocniczych; ewidencja...
Telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów (połączenia przychodzące); Udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych; Dokonywanie zmian na polisach; Rozpatrywanie pism, zapytań, wniosków od Klientów; Promowanie produktów ubezpieczeniowych firmy;...