Nazwa zobowiązuje - dlatego w naszych działaniach dążymy do doskonałości tak, aby zasłużyć na naszą markę - Perfect Consulting.
Jesteśmy po to, by służyć pomocą, wiedzą, dzielić się innowacyjnymi rozwiązaniami
Oferujemy najnowsze narzędzia w procesie realizacji strategii personalnej
Zapewniamy doświadczenie i znajomość rynku
Realizujemy nowatorskie projekty
Pracujemy z pasją!
Posiadamy Certyfikat Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w zakresie:
Pośrednictwa pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (nr 3607/1a)
Doradztwa Personalnego (nr 3607/2)
Pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych obywateli polskich (nr 3607/1b)
Poradnictwa Zawodowego (nr 3607/4)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies.
528 dni
Zakres zadań: Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail; Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta; Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub...
Twoje główne zadania będą polegać na: Planowaniu usług transportowych na obszarze międzynarodowym; Organizacji transportów samochodowych całopojazdowych; Kontroli przebiegu procesu transportowego; Optymalizacji kosztów spedycyjnych; Pozyskiwaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami oraz...
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie realizacja celów sprzedażowych i marżowych, rozwój sprzedaży; dbanie o dobre relacje z klientami; pozyskiwanie nowych klientów (praca w terenie) obsługa zamówień klienta; komunikacja z klientami w sprawach handlowych; dbanie o gospodarkę...
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie Wystawianie faktur sprzedaży; Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego oraz działalności gospodarczych; Dekretacja i księgowanie dokumentów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Comiesięczna analiza kont wynikowych i...
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie nadzór i organizacja pracy działu technologicznego optymalizacja procesu technologicznego poszukiwanie i wdrażanie nowych technologii i materiałów produkcyjnych udział w procesie wdrażania nowych produktów rozwiązywanie problemów...
Twoje zadania to głównie: Organizacja pracy działu sprzedaży; Zarządzanie podległym zespołem; Możliwość realizacji własnych pomysłów; Realizacja zleceń wyposażenia ogólnego; Tworzenie planów sprzedażowych; Monitorowanie działań konkurencji; Pozyskiwanie nowych rynków zbytu;...
Opis stanowiska: Realizacja serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; Dokonywanie przeglądów maszyn i urządzeń; Kalkulacja finansowa zleceń serwisowych; Doradztwo techniczne dla Klientów; Realizacja reklamacji;
Wymagania: Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie; Doświadczenie w sprzedaży na rynkach europejskich; Umiejętności prowadzenia negocjacji, budowania dobrych relacji z klientami; Gotowość do częstych...
Twoje zadania: Organizacja pracy i nadzór nad procesem produkcji; Dbanie o jakość realizowanych produktów; Tworzenie i terminowa realizacja planów sprzedażowych; Rozwiązywanie problemów na podległej linii produkcyjnej; Optymalizacja procesu produkcyjnego w oparciu o metodologię Lean...
Jeśli posiadasz min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, aplikuj już dzisiaj. Zagwarantujemy Ci: Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę na start; Atrakcyjne stałe warunki finansowe + premie uzależnione od Twojej pracy; Niezbędne narzędzia pracy; Możliwość rozwoju...
Twoje zadania: Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości; Przygotowywanie lub nadzór nad przygotowaniem wszystkich wymaganych deklaracji podatkowych; Sprawozdawczość statystyczna m.in. GUS , NBP; Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych; Nadzór nad...
Twoje zadania: Organizacja pracy działu sprzedaży; Zarządzanie podległym zespołem; Możliwość realizacji własnych pomysłów; Realizacja zleceń wyposażenia ogólnego; Tworzenie planów sprzedażowych; Monitorowanie działań konkurencji; Pozyskiwanie nowych rynków zbytu; Nadzór nad...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Kreowanie strategii marketingowych w segmencie premium; Szukanie unikalnych rozwiązań, pomysłów marketingowych i nadawanie kierunku rozwoju segmentu premium na rynku; Budowanie wizerunku oraz świadomości marki; Budowanie relacji...
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.: zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura – zarządzanie korespondencją, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji; zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów; budowanie pozytywnych relacji, dbanie o wizerunek...
Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, aplikuj już dzisiaj! Możemy Ci zaoferować: rozwój zawodowy i pracę w zgranym i wykwalifikowanym zespole; atrakcyjne warunki finansowe - uzależnione od Twojego doświadczenia stabilne warunki zatrudnienia; niezbędne narzędzia pracy;