Najnowsze oferty pracy

  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    8 dni
    Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Asystent Dyrektora

    NADZEYA KHAROSHKA NDIAX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Organizacja wydarzeń firmowych, wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego; Wsparcie projektowe; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
Zobacz więcej ofert pracy

Asystentka zarządu

Perfect Consulting
Rumia
7 000 - 8 500 zł brutto/mies.
specjalista (mid) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
26 dni temu
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Rumia
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy!
  • Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół.
  • Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem– Twoja organizacja, nasze sukcesy
  • Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami – jesteś pomostem między nimi a resztą zespołu.
  • Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd– rozwój w praktyce!
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami – buduj relacje z dostawcami, nadzoruj procesy, które mają znaczenie dla firmy.
Wymagania:
  • Min. 2-letnie doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office – Excel, Word, PowerPoint to Twoje drugie imię.
  • Angielski na poziomie B2 – komunikacja z międzynarodowymi partnerami i zespołami to dla Ciebie żaden problem.
  • Organizacja, perfekcja w detalach i wysoka kultura osobista – dbasz o każdy szczegół, by wszystko działało jak w zegarku.
  • Zdolności interpersonalne i umiejętność zarządzania zmieniającymi się priorytetami – wiesz, jak pracować pod presją i efektywnie komunikować się z zespołem.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę.
  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy.
  • Dużą samodzielność.
  • Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Perfect Consulting

Nazwa zobowiązuje - dlatego w naszych działaniach dążymy do doskonałości tak, aby zasłużyć na naszą markę - Perfect Consulting.

Jesteśmy po to, by służyć pomocą, wiedzą, dzielić się innowacyjnymi rozwiązaniami Oferujemy najnowsze narzędzia w procesie realizacji strategii personalnej Zapewniamy doświadczenie i znajomość rynku Realizujemy nowatorskie projekty Pracujemy z pasją!

Posiadamy Certyfikat Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej w zakresie:

Pośrednictwa pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (nr 3607/1a) Doradztwa Personalnego (nr 3607/2) Pośrednictwa do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych obywateli polskich (nr 3607/1b) Poradnictwa Zawodowego (nr 3607/4)

Podobne oferty

  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    8 dni
    Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Asystent Dyrektora

    NADZEYA KHAROSHKA NDIAX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Ustalanie harmonogramu spotkań; Przygotowanie prezentacji; Organizacja wydarzeń firmowych, wdrożenia nowych pracowników; Samodzielne koordynowanie terminów przełożonego; Wsparcie projektowe; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379