Questy jest rozwijającą się firmą doradczo - usługową. Od ponad 6 lat doradzamy naszym Klientom najbardziej efektywne rozwiązania organizacyjne wspierane nowoczesnymi technologiami informatycznymi. Obecnie nasza działalność koncentruje się na dostarczaniu, konsultingu i implementacji systemów informatycznych wspomagających zarządzanie klasy ERP, CRM i B2B, oraz na kompleksowej obsłudze informatycznej przedsiębiorstw.
Młodszy programista to podstawowe stanowisko w zakresie tworzenia aplikacji w naszej firmie. Osoba na nim jest odpowiedzialna za tworzenie lub rozwój aplikacji internetowych zgodnie z dostarczoną specyfikacją.
Cel stanowiska: Rozwiązywanie problemów klientów biznesowych dot. systemów IT. Twoje zadania: Wspieranie klientów firmy pod kątem rozwiązań IT. Przyjmowanie, wstępna diagnostyka. Komunikacja z klientem, informowanie o statusie sprawy. Udzielanie natychmiastowej pomocy. Planowanie oraz...
Będziesz dużo rozmawiać z potencjalnymi Klientami i organizować z nimi spotkania, a my sowicie Cię wynagrodzimy za każdą sprzedaż do wskazanych przez Ciebie Klientów. Powierzymy Ci odpowiedzialność za wywołanie piorunującego pierwszego wrażenia na potencjalnym Kliencie. Będziesz...
aktywne poszukiwanie Klientów poprzez realizację kampanii telemarketingowych; pozyskiwanie i ewidencja informacji o potencjalnych Klientach; nawiązywanie kontaktów handlowych; sprzedaż wybranych produktów z oferty Questy; obsługa administracyjna procesu realizacji zamówień.
Najważniejsze zadania: sprzedaż wdrożeń i licencji systemów wspomagających zarządzanie; zawieranie umów serwisowych z nowymi i obecnymi Klientami; badanie poziomu satysfakcji Klientów; monitorowanie aktywności konkurencji.
Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów; Planowanie wykonywanych usług; Rozwiązywanie problemów wdrożeniowych w ramach pomocy telefonicznej i zdalnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z konfiguracją serwerów i stacji roboczych; Ewidencjonowanie działań w wewnętrznym systemie CRM.
Wdrażanie systemów wspomagających zarządzanie; Doradztwo z zakresie organizacji przedsiębiorstwa w wybranych obszarach; Prowadzenie szkoleń dla Klientów; Serwisowanie wdrożonych systemów.
- Opieka nad obecnymi Klientami; - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z potencjalnymi i obecnymi Klientami; - Sprzedaż usług do obecnych i potencjalnych Klientów; - Zawieranie umów serwisowych z nowymi Klientami - Badanie poziomu satysfakcji Klientów; - Monitorowanie aktywności konkurencji;...
- prowadzenie wdrożeń oprogramowania wspomagającego zarządzanie (Handel, Gospodarka Magazynowa, Finanse i Księgowość, Kadry i Płace) - prowadzenie szkoleń dla Klientów - serwis oprogramowania - wszystkie działania pokrewne do specjalizacji
- rozwiązywanie problemów natury systemowej oraz sprzętowej dot. stacji roboczych pracujących w środowisku Windows 98/XP/2000/Vista; - budowa, rozbudowa oraz serwis sieci LAN oraz WLAN; - tworzenie mechanizmów zabezpieczania danych (backup) na stacjach roboczych
- prowadzenie wdrożeń oprogramowania Symfonia - prowadzenie szkoleń dla klientów - serwis oprogramowania - wszystkie działania pokrewne do specjalizacji
- prowadzenie wdrożeń oprogramowania Symfonia - prowadzenie szkoleń dla klientów - serwis oprogramowania - wszystkie działania pokrewne do specjalizacji
- prowadzenie wdrożeń wybranych systemów informatycznych - prowadzenie szkoleń dla klientów w wybranych obszarach - wszystkie działania pokrewne do specjalizacji
Chcesz rozpocząć karierę handlowca? Jesteś zdeterminowany i pełny pomysłów? Zapraszamy do działu handlowego firmy Questy. Na początek proponujemy stanowisko telemarketera z możliwością szybkiego awansu na Specjalistę ds. Handlu i Marketingu. Twoje zadania jako telemarketera będą...
- identyfikacja potencjalnych Klientów przez telefon - pozyskiwanie informacji o Klientach - umawianie spotkań dla pracowników działu handlowego - aktywne promowanie usług firmy - przygotowywanie i wysyłka ofert - realizacja planu sprzedaży