Praca.plPraca ReachLocal Poland Franchise Sp. z o.o.
ReachLocal Poland Franchise Sp. z o.o.
od 11 do 50 prac.
Reklama
ReachLocal Poland Franchise jest partnerem globalnej korporacji ReachLocal Inc., notowanej na giełdzie NASDAQ, działającej poprzez 68 biur w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Japonii, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Holandii. Obecnie, na podstawie umowy franczyzowej, ReachLocal rozpoczyna działalność także w Polsce i w kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. ReachLocal jest wiodącym światowym dostawcą internetowych rozwiązań marketingowych zaprojektowanych specjalnie dla małych i średnich firm i jedynym globalnym partnerem Google AdWords oraz partnerem Yahoo!, Facebook i innych. Misją ReachLocal jest pomoc dla małych i średniej wielkości firm w zakresie dotarcia do klientów przez internet, ich pozyskania i utrzymania długofalowej współpracy.
Osoba ta powinna posiadać umiejętności sprzedażowe, wykazywać się zdolnościami organizacyjnymi oraz dobrze zarządzać swoim czasem. Powinna także cechować się wysoką kulturą osobistą , cenić sobie profesjonalizm oraz posiadać umiejętności nawiązywania stałych relacji handlowych.
Kluczowe kompetencje: Zarządzanie czasem i dobra organizacja pracy, Samodzielność, Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania niespodziewanych problemów, Kreatywność. Obowiązki: Całościowe przygotowanie, wprowadzenie do systemu oraz uruchomienie kampanii PPC, Skuteczna...
Osoba ta powinna posiadać umiejętności sprzedażowe, wykazywać się zdolnościami organizacyjnymi oraz dobrze zarządzać swoim czasem. Powinna także cechować się wysoką kulturą osobistą , cenić sobie profesjonalizm oraz posiadać umiejętności nawiązywania stałych relacji handlowych.
Osoba ta powinna posiadać umiejętności sprzedażowe, wykazywać się zdolnościami organizacyjnymi oraz dobrze zarządzać swoim czasem. Powinna także cechować się wysoką kulturą osobistą , cenić sobie profesjonalizm oraz posiadać umiejętności nawiązywania stałych relacji handlowych.
Osoba na tym stanowisku powinna rozumieć sprzedaż, wykazywać się zdolnościami organizacyjnymi oraz bardzo dobrze zarządzać swoim czasem. Obowiązki: Pozyskiwanie nowych Klientów, Zarządzanie relacjami z dotychczasowymi Klientami firmy.
Poszukujemy dynamicznych i odpowiedzialnych osób, dla których praca z klientem to pasja i przyjemność. Account Executive odgrywa kluczową rolę w organizacji sprzedaży. Współpracuje bezpośrednio z handlowcami, pomagając im utrzymać i rozwijać bazę Klientów. Account Executive komunikuje...
Osoba na tym stanowisku powinna rozumieć cele biznesowe naszych klientów, wykazywać się doskonałymi zdolnościami organizacyjnymi, analitycznymi oraz bardzo dobrze zarządzać swoim czasem. Obowiązki: Przygotowywanie raportów dla Kierownika Zespołu sprzedażowego dotyczących wyników...
Obowiązki: Realizacja założonych celów sprzedaży oraz dążenie do coraz lepszych wyników, Generowanie sprzedaży na lokalnym rynku poprzez aktywne działania – telefoniczne (cold calling), internetowe (referrals, research, networking) i spotkania, Konsultacje na spotkaniach u klienta -...
Obowiązki: Realizacja założonych celów sprzedaży oraz dążenie do coraz lepszych wyników, Generowanie sprzedaży na lokalnym rynku poprzez aktywne działania – telefoniczne (cold calling), internetowe (referrals, research, networking) i spotkania, Konsultacje na spotkaniach u klienta -...
Obowiązki: Realizacja założonych celów sprzedaży oraz dążenie do coraz lepszych wyników, Generowanie sprzedaży na lokalnym rynku poprzez aktywne działania – telefoniczne (cold calling), internetowe (referrals, research, networking) i spotkania, Konsultacje na spotkaniach u klienta -...
Kogo szukamy? Do naszego zespołu poszukujemy dynamicznych i odpowiedzialnych osób, dla których praca z klientem to pasja i przyjemność. W ReachLocal Account Managerowie odgrywają kluczową rolę w organizacji sprzedaży. Współpracują bezpośrednio z naszymi Konsultantami Marketingu...
Obowiązki: Odpowiedzialność za całościowe przygotowanie kampanii PPC, w tym za: tworzenie kompleksowych list słów kluczowych dla kampanii PPC; tworzenie tekstów reklamowych, skuteczna komunikacja i współpraca z innymi członkami zespołu w celu zapewnienia spójności działań mających...
Obowiązki: Analizowanie działań i procesów, mających wpływ na utrzymanie klienta. Sugerowanie rozwiązań służących realizacji założonego z Klientem celu kampanii i rozwiązywanie problemów technicznych, Wspomaganie Team Leadera w zakresie przygotowania raportów dotyczących wyników...
Obowiązki: Realizacja założonych celów sprzedaży oraz dążenie do coraz lepszych wyników, Generowanie sprzedaży na lokalnym rynku poprzez aktywne działania – telefoniczne (cold calling), internetowe (referrals, research, networking) i spotkania, Konsultacje na spotkaniach u klienta -...
Obowiązki: Realizacja założonych celów sprzedaży oraz dążenie do coraz lepszych wyników, Generowanie sprzedaży na lokalnym rynku poprzez aktywne działania – telefoniczne (cold calling), internetowe (referrals, research, networking) i spotkania, Konsultacje na spotkaniach u klienta -...