Czy chcesz brać udział we wprowadzaniu na polski rynek usług globalnej amerykańskiej korporacji, lidera w swojej branży?
ReachLocal Poland Franchise jest partnerem globalnej korporacji ReachLocal Inc., notowanej na giełdzie NASDAQ, działającej poprzez 68 biur na świecie. ReachLocal jest wiodącym dostawcą internetowych rozwiązań marketingowych zaprojektowanych specjalnie dla małych i średnich firm i jedynym globalnym partnerem Google AdWords. Misją ReachLocal jest pomoc dla małych i średniej wielkości firm w zakresie dotarcia do klientów przez internet, ich pozyskania i utrzymania długofalowej współpracy.
Kogo szukamy?
Do naszego zespołu poszukujemy dynamicznych i odpowiedzialnych osób, dla których praca z klientem to pasja i przyjemność.
W ReachLocal Account Managerowie odgrywają kluczową rolę w organizacji sprzedaży. Współpracują bezpośrednio z naszymi Konsultantami Marketingu Internetowego, aby pomóc im utrzymać i rozwijać ich bazę klientów. Account Managerowie komunikują się również z obecnymi klientami w zakresie prowadzonych dla nich kampanii reklamowych, odnowień, wydajności, statystyk oraz wszelkich zapytań dotyczących naszej technologii.
Obowiązki:
- efektywna komunikacja, aby zapewnić doskonałą jakość obsługi klienta,
- budowanie długofalowych relacji z klientami i działania zwiększające retencję klientów,
- służenie wiedzą ekspercką z zakresu produktów i ich funkcjonalności, wyjaśnianie skomplikowanych koncepcji technicznych potencjalnym i obecnym klientom,
- pomoc klientom w zakresie dopełnienia wszelkich formalności niezbędnych do podjęcia współpracy,
- uruchamianie kampanii marketingowej i rozwiązywanie wszelkie problemów technicznych, jakie mogą powstać w trakcie jej trwania,
- monitorowanie wydajności uruchomionych kampanii marketingowych
- odpowiedzialność za wznowienia kampanii marketingowych i/lub pomoc w prowadzeniu spotkań odnawiających współpracę,
- pomoc konsultantom w aktualizacji informacji o kliencie w CRM w celu zapewnienia dokładnego raportowania sprzedaży,
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w marketingu, sprzedaży (bezpośredniej/pośredniej) lub obsłudze klienta,
- Biegłe korzystanie z aplikacji pakietu Microsoft Office, w tym Microsoft Word, Excel i PowerPoint
- Zainteresowanie nowymi technologiami w mediach cyfrowych i marketingiem internetowym,
- Znajomość narzędzi CRM, takich jak Salesforce.com, SAP lub innych systemów bazodanowych.
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,Umiejętności analityczne
- Wynagrodzenie (postawa + prowizja), adekwatne do posiadanego doświadczenia, powierzonych obowiązków i osiąganych wyników,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Zatrudnienia w dynamicznej firmie wchodzącej na polski rynek z nowym produktem światowej klasy,
- Miłą atmosferę pracy,
- Rozwój umiejętności poprzez system szkoleń wewnętrznych,
- Interesującą pracę w dynamicznym, młodym zespole.