O Firmie.
ReachLocal Poland Franchise jest partnerem globalnej korporacji ReachLocal Inc., notowanej na giełdzie NASDAQ, działającej poprzez 68 biur na świecie. ReachLocal jest wiodącym dostawcą internetowych rozwiązań marketingowych zaprojektowanych specjalnie dla małych i średnich firm i jedynym globalnym partnerem Google AdWords. Misją ReachLocal jest pomoc dla małych i średniej wielkości firm w zakresie dotarcia do klientów przez internet, ich pozyskania i utrzymania długofalowej współpracy.
Konsultant Wsparcia Sprzedaży to osoba, która wspiera zespół sprzedażowy w zakresie prowadzenia kampanii marketingowych oraz Kierownika zespołu w zakresie poprawności danych w systemach i analizy wskaźników pracy, które przekładają się na wynik zespołu. Rola Konsultanta Wsparcia Sprzedaży wymaga osoby, która rozumie cele biznesowe klientów, zna naszą technologię i wie jak ją wykorzystać, by zrealizować założenia kampanii. Osoby o doskonałych zdolnościach analitycznych i organizacyjnych, sprawnie zarządzającej swoim czasem. Konsultant musi wykazać się elastycznością w środowisku, w którym trzeba sprostać wielu zadaniom równocześnie
(Client Service Consultant)
Obowiązki:
- Analizowanie działań i procesów, mających wpływ na utrzymanie klienta.
- Sugerowanie rozwiązań służących realizacji założonego z Klientem celu kampanii i rozwiązywanie problemów technicznych,
- Wspomaganie Team Leadera w zakresie przygotowania raportów dotyczących wyników sprzedaży,
- Wspieranie Konsultantów Marketingu Internetowego w przygotowaniu i analizowaniu wyników kampanii marketingowych,
- Usprawnienie procesów, żeby nasze grupy sprzedaży i wsparcia mogły na bieżąco rozwiązywać złożone kwestie techniczne.
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży, marketingu, obsługi klienta,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (praca w środowisku międzynarodowym),
- Samodzielność w działaniu i umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie,
- Biegła znajomość aplikacji Microsoft Office w tym Microsoft Word i Excel,
- Znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego, w tym prowadzenia kampanii SEM oraz wiedza na temat rynku reklamy internetowej będzie atutem,
- Mile widziana znajomość narzędzi CRM, takich jak Salesforce.com, SAP lub innych systemów bazodanowych.
- Zatrudnienia w dynamicznej firmie wchodzącej na polski rynek z nowym produktem światowej klasy,
- Interesującą pracę w dynamicznym, młodym zespole oraz miłą atmosferę pracy.
- Rozwój umiejętności poprzez system szkoleń wewnętrznych,