- Bardzo dobra znajomość praktyczna i teoretyczna zasad rachunkowości - Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych - Bardzo dobra znajomość przepisów PDOF, PDOP i VAT - Doświadczenie na ww. stanowisku minimum 3 lata - Wykształcenie wskazane kierunkowe, minimum licencjat - Biegła...
Główne obowiązki: - organizacja pracy sekretariatu, - prowadzenie korespondencji, - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, - obsługa telefonów, - zamawianie artykułów biurowych, - zamawianie i rozliczanie form promocji, - inne prace recepcyjno-biurowe, - współpraca z innymi...
- Bardzo dobra znajomość praktyczna i teoretyczna zasad rachunkowości - Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych - Bardzo dobra znajomość przepisów PDOF, PDOP i VAT - Doświadczenie na ww. stanowisku minimum 3 lata - Wykształcenie wskazane kierunkowe, minimum licencjat - Biegła...
- Bardzo dobra znajomość praktyczna i teoretyczna zasad rachunkowości - Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych - Bardzo dobra znajomość przepisów PDOF, PDOP i VAT - Doświadczenie na ww. stanowisku minimum 3 lata - Wykształcenie wskazane kierunkowe, minimum licencjat - Biegła...
- Bardzo dobra znajomość Kodeksu Pracy - Bardzo dobra znajomość naliczania wynagrodzeń i składek ZUS - Bardzo dobra znajomość przepisów PDOF - Doświadczenie na ww. stanowisku minimum 3 lata - Doświadczenie w rozliczaniu co najmniej 200 pracowników - Wykształcenie minimum średnie...
- Bardzo dobra znajomość praktyczna i teoretyczna zasad rachunkowości - Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych - Bardzo dobra znajomość przepisów PDOF, PDOP i VAT - Doświadczenie na ww. stanowisku minimum 3 lata - Wykształcenie wskazane kierunkowe, minimum licencjat - Biegła...