Ogłoszenie numer: 31376, z dnia 2007-06-29
GDF Sp. z o.o.
zatrudni:
Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Główne obowiązki: - organizacja pracy sekretariatu, - prowadzenie korespondencji, - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, - obsługa telefonów, - zamawianie artykułów biurowych, - zamawianie i rozliczanie form promocji, - inne prace recepcyjno-biurowe, - współpraca z innymi pracownikami w zakresie realizacji zadań biura.Wymagania
- wykształcenie co najmniej średnie, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym systemu Windows i programów biurowych (pakiet MS Office), - umjętność sprawnego posługiwania się Internetem, - łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, mile widziana dokładność, sumienność i pracowitość, - bardzo dobra organizacja pracy, - umiejętność jednoczesnego realizowania wielu zadań, - asertywność i uprzejmość, - nienaganna kultura osobista.Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie, - zapewniamy intensywny rozwój osobisty i zawodowy - zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.