Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: analizowanie danych ilościowych oraz informacji dotyczących funkcjonowania systemów stanowiących infrastrukturę potransakcyjną rynku finansowego, w tym systemów prowadzonych przez CCP, izby rozliczeniowe, izby rozrachunkowe oraz centralne...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: pełnienie służby ochronnej na posterunkach na terenie obiektu Oddziału Okręgowego, ochrona osób i mienia zgodnie z wymogami postanowień ustawy o ochronie osób i mienia oraz wewnętrznych uregulowań, obsługa i dozór specjalistycznych...
Do podstawowych zadań departamentu należy prowadzenie analiz i badań dotyczących stabilności i rozwoju systemu finansowego i jego związków z otoczeniem gospodarczym oraz projektowanie i koordynacja działań służących utrzymaniu, bądź przywróceniu stabilności finansowej. Do głównych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: Opracowywanie bieżących analiz sytuacji finansów publicznych oraz zmian legislacyjnych, które mogą oddziaływać na gospodarkę; Przygotowywanie wkładów do wewnętrznych materiałów analitycznych oraz publikacji NBP; Prowadzenie badań...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: pełnienie służby ochronnej na posterunkach na terenie obiektu Oddziału Okręgowego, ochrona osób i mienia zgodnie z wymogami postanowień ustawy o ochronie osób i mienia oraz wewnętrznych uregulowań, obsługa i dozór specjalistycznych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: dokonywanie oceny bezpieczeństwa systemów informatycznych funkcjonujących zarówno w NBP, jak również w ramach systemów płatności i usług płatniczych, analiza nowych zagrożeń dla bezpieczeństwa informacji związanych ze zmianami...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: wiodący udział w projekcie DLP (Data Leakage Prevention) przy: opisie przedmiotu zamówienia oraz wyłonieniu podmiotu w postępowaniu przetargowym na jego dostawę, wdrożeniu, konfiguracji oraz wsparciu i asyście technicznej realizowanej przez...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przemieszczanie i składowanie wartości pieniężnych przy użyciu wózków jezdniowych podnośnikowych, przenoszenie worków z wartościami pieniężnymi w skarbcach i sortowniach oraz w pomieszczeniach rozładunkowych, wykonywanie prac...
Do podstawowych zadań departamentu należy: opracowywanie metod zarządzania ryzykiem finansowym (w tym systemu limitów inwestycyjnych) związanym z inwestycjami rezerw dewizowych oraz operacjami dostarczającymi płynność krajowemu sektorowi bankowemu, bieżące monitorowanie ekspozycji na...
Do podstawowych zadań departamentu należy: określanie strategii zarządzania rezerwami dewizowymi, opracowywanie metod zarządzania ryzykiem finansowym (w tym systemu limitów inwestycyjnych) związanym z inwestycjami rezerw dewizowych, bieżące monitorowanie ekspozycji na poszczególne rodzaje...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: sporządzanie opisów katalogowych artykułów z czasopism krajowych i zagranicznych bieżących i archiwalnych wraz z opracowaniem rzeczowym, ewidencja roczników wydawnictw ciągłych w inwentarzach biblioteki: wpisywanie do inwentarzy, nadawanie...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: realizowanie prac programistyczno-projektowych testowanie i dokumentowanie systemów współpraca z zespołem testowym i administratorami infrastruktury Wymagania formalne w stosunku do kandydata: wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przygotowywanie analiz i raportów dotyczących integracji usług płatniczych na obszarze Unii Europejskiej, przygotowywanie ocen z realizacji wybranych projektów realizowanych w ramach lub we współpracy z DSP, przygotowywanie materiałów...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: analizowanie funkcjonowania systemów stanowiących infrastrukturę potransakcyjną rynku finansowego, w tym systemów prowadzonych przez izby rozliczeniowe, CCP, izby rozrachunkowe, centralne depozyty papierów wartościowych; analizowanie...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: realizacja zadań w zakresie prowadzenia spraw organizacyjnych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy w oddziale, wykonywanie zadań w zakresie spraw kadrowych i płacowych wynikających z obowiązujących Procedur Departamentu Kadr,...