Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: planowanie, prowadzenie i raportowanie wyników zadań audytowych dotyczących obszaru IT oraz procedur związanych z bezpieczeństwem i ochroną, które wspierają procesy biznesowe Narodowego Banku Polskiego; ocena poziomu ryzyka w audytowanych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: analiza zdarzeń z systemów bezpieczeństwa IT w ruchomym rozkładzie czasu pracy, wczesna identyfikacja zagrożeń mających lub mogących mieć wpływ na stan bezpieczeństwa informatycznego NBP, reakcja na incydenty, które stwarzają...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: administrowanie systemami bezpieczeństwa teleinformatycznego, rekomendowanie zabezpieczeń teleinformatycznych adekwatnych do zidentyfikowanych zagrożeń i podatności eksploatowanych systemów teleinformatycznych, udział w opracowywaniu i...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: planowanie, prowadzenie i raportowanie wyników zadań audytowych dotyczących obszaru IT oraz procedur związanych z bezpieczeństwem i ochroną, które wspierają procesy biznesowe Narodowego Banku Polskiego; ocena poziomu ryzyka w audytowanych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: analiza aktów prawnych i dokumentów dotyczących polecenia zapłaty w euro (SEPA Direct Debit - SDD) w kontekście pośredniczenia NBP w rozliczeniach poleceń zapłaty w euro poprzez paneuropejskie systemy rozliczeń dla polskich banków,...
Do głównych zadań pracowników należeć będzie: analiza wiarygodności kredytowej kontrahentów, ocena jakości zabezpieczeń w operacjach dostarczających płynność krajowemu sektorowi bankowemu, zarządzanie portfelem zabezpieczeń.
Do głównych obowiązków pracownika należeć będzie: obsługa urządzeń do przeliczania, sortowania i sprawdzania autentyczności banknotów i monet, przeliczanie, sortowania, sprawdzanie autentyczności znaków pieniężnych, formowanie i oznaczanie opakowań banknotów i monet. Wymagania...
Do głównych obowiązków pracownika należeć będzie: administrowanie systemami zabezpieczeń: elektronicznych, monitoringu, kontroli dostępu, prowadzenie dokumentacji dla administrowanych systemów zabezpieczeń, realizacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych oraz ochrony informacji...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: monitorowanie zaawansowanych systemów bezpieczeństwa przy pomocy m. in. systemu klasy SIEM w ruchomym rozkładzie czasu pracy, wykrywanie, reakcja, klasyfikacja i kategoryzacja incydentów, które stwarzają prawdopodobieństwo zakłócenia...
Do głównych obowiązków pracownika należeć będzie: administrowanie systemami zabezpieczeń: elektronicznych, mechanicznych, monitoringu, kontroli dostępu, zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, prowadzenie dokumentacji dla administrowanych systemów zabezpieczeń,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: monitorowanie zaawansowanych systemów bezpieczeństwa przy pomocy m. in. systemu klasy SIEM w ruchomym rozkładzie czasu pracy, wykrywanie, reakcja, klasyfikacja i kategoryzacja incydentów, które stwarzają prawdopodobieństwo zakłócenia...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: administrowanie systemami bezpieczeństwa teleinformatycznego, rekomendowanie zabezpieczeń teleinformatycznych adekwatnych do zidentyfikowanych zagrożeń i podatności eksploatowanych systemów teleinformatycznych, udział w opracowywaniu i...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: monitorowanie zaawansowanych systemów bezpieczeństwa przy pomocy; m. in. systemu klasy SIEM w ruchomym rozkładzie czasu pracy, wykrywanie, reakcja, klasyfikacja i kategoryzacja incydentów, które stwarzają prawdopodobieństwo zakłócenia...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: zbieranie i analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych do rozwiązań IT, weryfikacja i przekładanie potrzeb oraz wymagań biznesowych na propozycje rozwiązań informatycznych, analiza procesów biznesowych organizacji z perspektywy...
Do podstawowych zadań departamentu należy: opracowywanie metod zarządzania ryzykiem finansowym (w tym systemu limitów inwestycyjnych) związanym z inwestycjami rezerw dewizowych, analizy wiarygodności finansowej kontrahentów NBP, bieżące monitorowanie ekspozycji na poszczególne rodzaje...