IPK (dawniej Instytut Promocji Kadr) jest ogólnopolską firmą doradztwa personalnego, działającą od 1991 roku. Trzydziestoosobowy zespół konsultantów i ekspertów pracuje dla klientów z całej Polski w czterech biurach - w Warszawie, Sopocie, Poznaniu i Wrocławiu.
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci LAN/WAN; Przeglądy i konfiguracje sprzętu komputerowego/drukującego; Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem pracy serwerów opartych na platformie Windows Serwer 2003; Przegląd systemu monitoringu i kontroli dostępu; Update bazy danych MySQL;
wykształcenie wyższe kierunkowe; kilkuletnie doświadczenie zawodowe na m stanowisku samodzielnego księgowego; doświadczenie w prowadzeniu zagadnień kadrowo-płacowych; mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych; biegła obsługa komputera; samodzielność i zaangażowanie w...
pozyskiwanie nowych klientów, głównie z sektora przemysłowego, na przydzielonym obszarze działania w Łodzi i w województwach Polski Centralnej oraz podtrzymywanie i rozwijanie partnerskiej współpracy z odbiorcami istniejącymi; współudział w tworzeniu regionalnego budżetu sprzedaży i...
Osoby odpowiedzialnej za: ROZWÓJ BAZY KLIENTÓW FIRMY ORAZ ZDOBYWANIE I BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KONTRAKTÓW SPEDYCYJNYCH / Nadzór nad funkcjonowaniem i rozwojem biura regionalnego Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: nawiązywanie i rozwój kontaktów handlowych...
Planowanie zleceń produkcyjnych w oparciu o zapotrzebowania Klientów oraz dostępność materiałów; Współpraca z dostawcami (zamawianie surowców i materiałów opakowaniowych) Monitorowanie stanu zapasów magazynowych; Planowanie dostaw i współpraca ze spedytorami; Kontakt z Klientem międzynarodowym;
wykształcenie wyższe; minimum 4 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; dobra znajomość rynku produktów rolnych; dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; dokładność, systematyczność i odpowiedzialność; prawo jazdy kategorii B; mile widziana znajomość...
Poszukiwanie nowych i rozwój dotychczasowych kontaktów handlowych firmy na rynku TURECKIM (głównie) Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi z odbiorcami oferowanego przez firmę asortymentu; rozwój i ugruntowanie...
Aktywne i skuteczne budowanie portfela klientów; Efektywne negocjowanie warunków współpracy zarówno z klientami jak i podwykonawcami; Przygotowywanie i składanie ofert oraz monitorowanie ich skuteczności; Biegła obsługa dokumentacyjna i zarządzanie całym procesem operacyjnym realizowanych...
Wykształcenie wyższe (budownictwo, architektura) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet) Umiejętność pisania korespondencji; Kultura osobista; Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę sprzedażową i logistyczną jednego z regionów w Polsce lub za granicą. Zakres obowiązków: Realizacja zamówień klientów zgodnie z ich specyfikacją; Obsługa logistyczna; Współpraca z dostawcami w Polsce i zagranicą;...
kompletowanie dokumentacji pracowniczej przy nowo zatrudnianych osobach; zakładanie i prowadzenie teczek osobowych pracowników; archiwizacja dokumentów; bieżąca obsługa dokumentacji pracowniczej w tym: przygotowywanie umów o pracę, zaświadczeń potwierdzających stosunek pracy i wysokość...
kontrola odbiorczą wyrobów gotowych oraz komponentów, jakościowe nadzorowanie produkcji, nadzorowanie i wzorcowanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, budowanie układów pomiarowych i przeprowadzanie prób szczelnościowych, opracowywanie raportów z przeprowadzonych prób w języku obcym,...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w zespole zajmującym się przeprowadzaniem analiz oraz sporządzaniem sprawozdań ekonomiczno-finansowych.
udokumentowane doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku; praktyczna znajomość podstawowych zagadnień prawnych i księgowo-podatkowych; biegła obsługa komputera i oprogramowania biurowego; dobra znajomość co najmniej 1 języka obcego (preferowany - angielski) wszechstronne...