Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Obowiązki: Odpowiedzialność za kompleksową realizację zadań w obrębie księgowości finansowej z wykorzystaniem systemu SAP - procesy zobowiązań, należności lub księgi głównej; Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku obcym;...
Responsibilities: Getting to know the buy/order support process, procedures and standards on basic level; Determining requirements by working with German and English speaking customers; Answering inquiries by clarifying desired information - searching independently for information in all available...
Responsibilities:Scope of Job: Group-wide steering, development, standardization, harmonization and optimization of Order to Cash processes; Develops common process definition, measurements, methodology and tools to drive end-to-end process improvements across the company customers; Design,...
Responsibilities: Verification, calculation and authorization of Refund Applications from Travel Agents, if the agent is not able to process his own refund directly; Calculation and processing of Refunds from LH-Own Sales Initiation of credit notes and corresponding payments; Direct, e-mail...
Responsibilities: Ensure effective, efficient and accurate financial and administrative operations; Completes payments and controls expenses by receiving, processing, verifying, and reconciling invoices; Daily vendor accounting; Daily processing of accounting mailbox: Mail and vendor statements;...
Responsibilities:As a Research Analyst in the Professional Services group, you will conduct research using internet and web-based media databases, and write high-quality reports and extracts on companies and/or individuals using a combination of publically-available and proprietary sources. In this...
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów z branży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z klientami Spółki; Realizacja planów sprzedażowych;
Responsibilities: Assist with the ongoing monitoring, review and efficiency improvements of processes and controls across the Financial Control function; Maintain process documentation and procedure manuals; Assist to ensure Financial Control risks are being identified, investigated, managed and...
Responsibilities: Contacting existing customers via telephone and email on a daily basis; Consulting with clients to provide the best solution for their business goal; Building customer relationships and managing accounts while increasing program revenue; Developing accounts and growing strategic...
Obowiązki: Obsługa i aktywne doradztwo, połączone z dosprzedażą (up-selling) i rozszerzeniem zakresu usług do biznesowych, istniejących już klientów; Prowadzenie i koordynacja kampanii marketingowych (nie jest wymagane doświadczenie w tym zakresie)
Responsibilities: Review and analyse monthly management reporting, semi-annual financial reporting, budgeting, longterm strategic; Provide regular reports, provide the analysis of performance and forecasts; Prepare presentations and commentaries as needed for key stakeholders; Understand key issues...
Responsibilities: Manage all accounting operations including Billing, A/R, A/P, GL and Counsel, Cost Accouting, Inventory Accounting and Revenue Recognition; Coordinate and direct the preparation of the budget and financial forecasts and report variances; Prepare and publish timely monthly financial...
Responsibilities:Working as an Administrator within our Policy Administration Department, you will assist in delivering a high quality and effective service to the clients (insurance company, policy holders, brokers, agents, distributors). Typical activities will include onboarding new customers...
Responsibilities:We are looking for a SuccessFactors Platform Manager for our global SuccessFactors Team in Krakow. If you are having already gained project experience with global Employee Central implementations or cloud integration knowledge with Dell Boomi and/ or Hana Cloud Platform you are...