Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 2005r pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
Zakres obowiązków: Administracja systemem produkcyjnym; Administracja serwerami opartymi o systemy LINUX; Wsparcie w zakresie obsługi usług lokalnych; Wsparcie użytkowników – HelpDesk;
Opis stanowiska: obsługa Klientów infolinii – połączenia przychodzące; udzielanie informacji o usługach oraz płatnościach; dbanie o pozytywne i trwałe relacje z Klientami sieci Play; praca nie jest związana ze sprzedażą; Liczy się dla nas Twoje: zaangażowanie; odpowiedzialność;...
Zakres obowiązków: Administracja systemem produkcyjnym; Administracja serwerami opartymi o systemy LINUX; Wsparcie w zakresie obsługi usług lokalnych; Wsparcie użytkowników – HelpDesk;
Opis stanowiska: Konsultant Infolinii Przychodzącej będzie odpowiedzialny za: odbieranie połączeń i budowanie pozytywnych relacji z Klientami; udzielanie informacji; pomoc w zakresie realizowanych usług; PRACA NIE JEST ZWIĄZANA ZE SPRZEDAŻĄ Oferujemy: wysokie wynagrodzenie: stawka 10-15...
Zakres obowiązków: Administracja systemem produkcyjnym; Administracja serwerami opartymi o systemy LINUX; Wsparcie w zakresie obsługi usług lokalnych; Wsparcie użytkowników – HelpDesk;
Będziesz odpowiedzialny za: analizowanie i rozpatrywanie reklamacji Klientów drogą e-mailową i telefoniczną; identyfikację problemów i przygotowywanie pisemnych odpowiedzi; monitorowanie przebiegu reklamacji oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów; dbanie o najwyższy poziom obsługi...
Zakres obowiązków: obsługa zgłoszeń i reklamacji Klientów wprowadzanie danych do systemu komputerowego obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji weryfikacja poprawności dokumentacji
Zakres obowiązków: Administracja systemem produkcyjnym; Administracja serwerami opartymi o systemy LINUX; Wsparcie w zakresie obsługi usług lokalnych; Wsparcie użytkowników – HelpDesk;
Zakres obowiązków: Konsultant Infolinii Przychodzącej będzie odpowiedzialny za odbieranie połączeń od Klientów, udzielanie informacji oraz pomoc w zakresie realizowanych usług; projekt niezwiązany ze sprzedażą; Oferujemy: wysokie wynagrodzenie: stawka 10-15 zł/h + premie; możliwości...
Opis stanowiska: Opieka nad poprawnym działaniem sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem biurowym Office Rozbudowa infrastruktury (w przypadku instalacji nowych stanowisk itp.) Podstawowe prace konfiguracyjne w ramach systemu Call Center
Będziesz odpowiedzialny za: przygotowywanie i prowadzenie szkoleń prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych wdrażanie i udoskonalanie technik sprzedażowych analizy potrzeb szkoleniowych wspieranie wzrostu wyników sprzedaży oraz podnoszenie jakości obsługi klienta weryfikowanie...
Zakres obowiązków: Administracja systemem produkcyjnym; Administracja serwerami opartymi o systemy Linux; Wspieranie w zakresie obsługi usług lokalnych; Wsparcie użytkowników – HelpDesk;
Opis stanowiska: Współpraca z dostawcami systemu call center (rozwój platformy oraz rozwiązywanie bieżących spraw wynikających z korzystania z systemu) Współpraca z dostawcami łączy telekomunikacyjnych i sprzętu komputerowego Kierowanie zespołem IT realizującym zadania w...