Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 2005r pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące) udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu; budowanie pozytywnych relacji z Klientami;
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące) udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu; budowanie pozytywnych relacji z Klientami;
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące) udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu; budowanie pozytywnych relacji z Klientami;
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące) udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu; budowanie pozytywnych relacji z Klientami;
Będziesz odpowiedzialny za: przygotowywanie i prowadzenie szkoleń; prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych; wdrażanie i udoskonalanie technik sprzedażowych; analizy potrzeb szkoleniowych; wspieranie wzrostu wyników sprzedaży oraz podnoszenie jakości obsługi klienta; weryfikowanie...
Będziesz odpowiedzialny za: obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące) udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu; budowanie pozytywnych relacji z Klientami;
Opis stanowiska: organizacja pracy podległego zespołu; kontrola nad rzetelną realizacją celów jakościowych i sprzedażowych; planowanie harmonogramu pracy, przydzielanie zadań i zwiększanie zaangażowania pracowników; współtworzenie dobrej atmosfery pracy;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klienta, udzielanie informacji o produktach i sprzedaż. Oczekujemy od Ciebie: komunikatywności podstawowej znajomości obsługi komputera pozytywnego nastawienia i zaangażowania w wykonywane obowiązki W zamian...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klienta, udzielanie informacji o produktach i sprzedaż. Telbridge to: stabilne zatrudnienie – opłacamy składki ZUS; super atmosfera, którą tworzą ludzie z pasją w różnym wieku; miejsce gdzie możesz...
Zakres obowiązków: administracja systemem produkcyjnym; administracja serwerami opartymi o systemy LINUX; wsparcie w zakresie obsługi usług lokalnych; wsparcie użytkowników – helpdesk;
Zakres obowiązków: Administracja systemem produkcyjnym, Administracja serwerami opartymi o systemy LINUX, Wsparcie w zakresie obsługi usług lokalnych, Wsparcie użytkowników – helpdesk.
Twoje zadania: badanie potrzeb oraz dobieranie najlepszych rozwiązań dla Klientów sieci Liczy się dla nas Twoje: zaangażowanie; odpowiedzialność; otwartość i pozytywna energia; W zamian oferujemy: profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy; elastyczny grafik (sam ustalasz godziny)...
Jeśli: zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu; lubisz widzieć efekty swojej pracy w postaci atrakcyjnych zarobków odzwierciedlających Twoje zaangażowanie; zależy Ci na pozytywnej atmosferze pracy oraz wsparciu zespołu; Dołącz do Zespołu na stanowisko Telefonicznego Doradcy Do Twoich zadań...