Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 11 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
Toruń
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klienta, udzielanie informacji o produktach i sprzedaż.
-
komunikatywności
-
podstawowej znajomości obsługi komputera
-
pozytywnego nastawienia i zaangażowania w wykonywane obowiązki
-
stabilne zatrudnienie
-
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
-
profesjonalne szkolenie wstępne
-
elastyczny czas i komfortowe warunki pracy - sam ustalasz swój grafik
-
podstawa godzinowa od 13 zł/h + wysokie premie
-
benefity pozapłacowe: karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie
-
przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
realną możliwość awansu w strukturze firmy, w ramach wewnętrznej ścieżki kariery „Talent+", wspierającej rozwój zawodowy (w ostatnim roku awansowało ponad 20% naszych pracowników)