Od 11 lat pracujemy dla największych Partnerów z branży telekomunikacyjnej, finansowej
i technologicznej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad
1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Współpraca z dostawcami systemu call center (rozwój platformy oraz rozwiązywanie bieżących spraw wynikających z korzystania z systemu)
-
Współpraca z dostawcami łączy telekomunikacyjnych i sprzętu komputerowego
-
Kierowanie zespołem IT realizującym zadania w poszczególnych oddziałach
-
Pełnienie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji
-
Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne: informatyka/ telekomunikacja
-
Minimum roczne doświadczenie w kierowaniu zespołem IT (powiązane z call center mile widziane)
-
Wiedza w zakresie tworzenia i eksploatacji systemów informatycznych (preferowana wiedza w zakresie systemów call center i baz danych)
-
Wiedza w zakresie budowy i eksploatacji sieci komputerowych
-
Wiedza w zakresie ochrony i bezpieczeństwa informacji, w tym danych osobowych
-
Biegłe posługiwanie się podstawowymi narzędziami raportowania (pakiet Office)
-
Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum dobrym
-
Umiejętność zarządzania rozproszonym zespołem pracowników
-
Umiejętność organizacji współpracy z innymi działami w firmie
-
Umiejętność nadawania zadaniom odpowiednich priorytetów
-
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
-
Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność
-
Pracę w dynamicznym, młodym zespole
-
Wynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalną w wysokości do 2/3 miesięcznego wynagrodzenia
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych – szkolenia techniczne
-
Telefon, laptop, kurs języka angielskiego, pakiet medyczny, pakiet sportowy