ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż usług i produktów firmy poprzez spotkania z klientami; przygotowywanie ofert i kalkulacji, negocjowanie warunków współpracy; profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów i rozwiązań; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z...
Obowiązki: Utrzymywanie długofalowych relacji z węgierskimi Klientami Firmy Rozbudowa i zarządzanie węgierską bazą kontaktów handlowych Odpowiadanie na zapytania Klientów (telefonicznie, e-mailowo) Organizacja szkoleń internetowych, warsztatów i spotkań z inwestorami Bieżące...
Zadania: uczestniczenie w spotkaniach (protokołowanie, tłumaczenia) przygotowywanie materiałów informacyjnych i prezentacji tłumaczenia pisemne i ustne zarządzanie dokumentacją i korespondencją prowadzenie terminarza spotkań zarządu organizowanie wyjazdów służbowych czuwanie nad...
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało wspieranie pracy konsultantów podatkowych w ich codziennej pracy, między innymi: · asystowanie przy aktualnie prowadzonych projektach · pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów podatkowych · researche podatkowe
Szukamy osób, które: posiadają co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie związane z ubezpieczeniami (TU, brokerzy, multiagencje) i obsługą klienta; są zaangażowane, dynamiczne, pełne inicjatywy; potrafią pracować w zespole; chcą się rozwijać w obszarze ubezpieczeń; jesteśmy otwarci...
Do obowiązków tej osoby należeć będą: obsługa centrali telefonicznej (odbieranie i przełączanie rozmów) witanie gości firmy i obsługa spotkań biznesowych prowadzenie kalendarza spotkań (rezerwacja sal) obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej nadawanie i odbieranie...
Zakres obowiązków: przygotowywanie kluczowych informacji przed spotkaniem z klientami kalkulacja ofert, przygotowywanie umów, prowadzenie dokumentacji projektowej i serwisowej kontrola realizacji zapisów umów serwisowych rozwijanie kontaktów handlowych z klientami w zakresie usług serwisowych...
Opis stanowiska: Korespondencja z klientami w sprawach związanych z wykonanymi serwisami Kontrola realizacji zapisów umów serwisowych Ofertowanie umów serwisowych i sprzedaż serwisu Wsparcie w zakresie negocjowania warunków umów serwisowych – spotkania, wyjazdy Wysyłka faktur i...
Obowiązki: Ewidencja dokumentów księgowych; Księgowanie faktur zakupowych; Wystawianie faktur sprzedażowych; Księgowanie wyciągów bankowych; Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej; Od Kandydatów oczekujemy: Co najmniej kilkumiesięcznego doświadczenia w pracy w dziale...
Obowiązki: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zagranicznego (klientów słowacko- lub czeskojęzycznych); Budowanie pozytywnych relacji z klientami Reagowanie i szybkie rozwiązywanie problemów ze strony klientów Kontakt telefoniczny i mailowy z klientem zagranicznym Monitorowanie...
Zakres obowiązków: prowadzenie i przygotowywanie dokumentów kadrowych rozliczanie czasu pracy oraz sporządzanie list płac sporządzanie wymaganych deklaracji PIT, ZUS, GUS, US prowadzenie ZFŚS utrzymywanie kontaktów z pracownikami przygotowywanie okresowych raportów i zestawień na potrzeby...
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów B2B na rynku retail Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w ramach dystrybucji sprzętu komputerowego i elektroniki użytkowej Obsługa i rozwój współpracy z obecnymi klientami Tworzenie ofert handlowych, negocjacje, finalizowanie...
Opis stanowiska: Realizacja świadczeń zgodnie z przyjętymi standardami opieki pielęgniarskiej Dbanie o dobre samopoczucie i spełnianie podstawowych potrzeb Chorych Wypełnianie dokumentacji medycznej Asysta przy zabiegach wykonywanych w trybie ambulatoryjnym Czuwanie nad bezpieczeństwem...
Do obowiązków tej osoby należeć będzie: Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w ramach dystrybucji sprzętu komputerowego i elektroniki użytkowej na rynku retail Pozyskiwanie nowych klientów (poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy, spotkania handlowe) Obsługa i rozwój zakresu...