ARPI Staffing jest częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, obecnego w Polsce od 2001 roku. Oferujemy usługi rekrutacyjne obejmujące zatrudnienie na stałe, pracę tymczasową, rozwiązania typu ,,try & hire" oraz całkowity outsourcing pracowniczy wybranych obszarów działania spółki. Obecnie dla naszego Klienta, lidera na Polskim rynku w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem i rozbudowywaniem sił sprzedaży, szukamy kandydatów do pracy na stanowisko:
Zakres obowiązków: przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu; prowadzenie dokumentacji magazynowej i utrzymywanie jej w należytym porządku; właściwe rozmieszczenie, przechowywanie i konserwowanie materiałów oraz zabezpieczenie materiałów przed zniszczeniem; czuwanie nad...
Poszukiwane kompetencje wykształcenie średnie lub wyższe techniczne doświadczenie w sprzedaży usług połączone z praca biurową; wysoko rozwinięte umiejętności myślenia technicznego i analizy informacji technicznych znajomość MS Office otwartość w kontaktach w klientami,...
Zadania: zarządzanie dokumentacją i korespondencją czuwanie nad sprawnym przepływem informacji przygotowywanie materiałów informacyjnych i prezentacji opieka nad gośćmi, obsługa spotkań prowadzenie terminarza spotkań zarządu organizowanie wyjazdów służbowych zaopatrzenie biura w...
Zakres obowiązków: przygotowywanie kluczowych informacji przed spotkaniem z klientami kalkulacja ofert, przygotowywanie umów, prowadzenie dokumentacji projektowej i serwisowej kontrola realizacji zapisów umów serwisowych rozwijanie kontaktów handlowych z klientami w zakresie usług serwisowych...
Zakres obowiązków: przygotowywanie raportów, analiz i kalkulacji finansowych; współudział w tworzeniu budżetu, analizie odchyleń; bieżąca analiza i kontrola kosztów; rozwój narzędzi i procesów kontrolingowych udział w procesie wdrażania zmian standardów i procesów raportowa...
Zakres obowiązków: przeprowadzenie projektu wdrożenia sprawozdawczości zarządczej w spółce usprawnienie standardów i procesów raportowania przygotowywanie i monitorowanie wykonania budżetu analiza i kontrola kosztów tworzenie oraz usprawnianie narzędzi controllingowych raportowanie...
Zakres obowiązków: przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu; prowadzenie dokumentacji magazynowej i utrzymywanie jej w należytym porządku; właściwe rozmieszczenie, przechowywanie i konserwowanie materiałów oraz zabezpieczenie materiałów przed zniszczeniem; czuwanie nad...
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów z sektora B2B; rozwijanie sprzedaży usług poprzez analizę rynku i aktywne poszukiwanie możliwości współpracy; docieranie do osób decyzyjnych, prezentowanie oferty, umawianie spotkań; budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami;...
Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i system prowizyjny samochód i karta paliwowa do pełnej dyspozycji opieka medyczna i pakiet zajęć sportowych szkolenia stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie praca w trybie home office Poszukiwane kompetencje: minimum 2 letnie...
Do Twoich obowiązków będzie należało wsparcie działu kadr i płac w codziennej pracy, między innymi w zakresie: prowadzenia dokumentów kadrowych wprowadzania do systemu komputerowego danych kadrowych rozliczania czasu pracy pracowników, naliczania urlopów, zasiłków, premii, potrąceń ,...
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie kontrola, szacowanie, analiza i raportowanie kosztów prowadzonych projektów w trakcie budowy oraz w trakcie eksploatacji obiektu poprzez: weryfikowanie zamówień przed zatwierdzeniem weryfikowanie zgodności dokumentów kosztowych (zamówień,...
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało wspieranie pracy konsultantów podatkowych w ich codziennej pracy, między innymi: asystowanie przy aktualnie prowadzonych projektach pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów podatkowych researche podatkowe...