Opis stanowiska: Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz sprzętów (hardware i software); Diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań; Przygotowywanie infrastruktury sieciowej; Wspieranie procesu zamówień sprzętów oraz niezbędnych...
Opis stanowiska Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów – klienci indywidualni oraz firmy; Przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje warunków współpracy z klientami na różnych szczeblu; Monitorowanie rynku; Wdrażaniu strategii działu i realizacji polityki handlowej;...
Twoja praca polegać będzie na: Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji; Wspieranie prac administracyjnych biura oraz biura Zarządu; Obsługa telefoniczna i mailowa; Wprowadzanie do systemu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi; Kontakt telefoniczny i bezpośredni...
sprzedaż oprogramowani i rozwiązań IT w sektorze MSP, kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych specjalistycznych produktów IT, aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie długofalowych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami, organizacja i realizacja spotkań z klientami,
diagnozowanie awarii sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania, pomoc zdalna – helpdesk, naprawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania na miejscu oraz u klienta.
Instalacja i oprogramowanie komputerów. Naprawa i testowanie sprzętu komputerowego i urz. peryferyjnych. Serwisowanie oprogramowania oraz sieci komputerwowych i sprzętu komputerowego u klienta.
Instalacja i oprogramowanie komputerów. Naprawa i testowanie sprzętu komputerowego i urz. peryferyjnych. Serwisowanie oprogramowania oraz sieci komputerwowych i sprzętu komputerowego u klienta.
Praca na samodzielnym stanowisku. Przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych. Instalcja,konfiguracja i uruchomienie sieci komputerowych. Diagnozowanie i naprawa sprzetu komputerowego i peryferii. Praca na miejscu oraz u klienta.