Do Twoich obowiązków będzie należało: przejmowanie incydentów eskalowanych od pierwszej linii wsparcia, przeprowadzanie dogłębnej analizy technicznej i biznesowej (analiza przyczyn, grupowanie incydentów), rozwiązywanie zgłoszeń i ich przekazywanie do trzeciej linii wsparcia. Zarządzanie z wykorzystaniem narzędzia HPSM.
Czego potrzebujesz, by stać się Application Support Specialist?
#mustknow!
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zakresie utrzymywania aplikacji (L1 – L3 wsparcia)
#softskills
- Praca w grupie
- Komunikatywność
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Angielski – bardzo dobry
- Silny kompetencyjnie zespół + szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Elastyczne godziny pracy + nowoczesne biuro + karnet sportowy + pakiet medyczny + ubezpieczenie grupowe
- Niepowtarzalna atmosfera + wyjazdy i spotkania integracyjne
#zeroŚciemy
*Miasta: Katowice, Bielsko-Biała – wybór należy do Ciebie