Application Support Specialist (2nd line support)
Workplace: Zabierzów k. Krakowa
Nr Ref.: 00631255
What is your role?
- Performing application 2nd support level analysis
- Incident and Problem management
- Interacting with application users
- Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams)
What do we expect from you?
- Basic knowledge or experience with Software Development Lifecycle
- Fundamental knowledge and experience with ITIL framework
- Basic skills with: Unix, SQL and at least 1 programming language
- Very good written and spoken English and disposability to work on shift basis
- Analytical approach for problem solving
What can we offer?
- Work experience on international environment
- Opportunity to be a part of IT project that follows current IT trends
- Work hours flexible to some extent
- Ability to work from home (to some extent)
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.