Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z Językiem Szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Reagowanie na telefoniczne zapytania techniczne od monterów fotowoltaiki. Diagnoza i usuwanie awarii. Sprawdzanie poprawności napraw. Współpraca z zespołami wsparcia i inżynierami. Dokumentacja w systemie. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
  • Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    9 godz.
    Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Konsultant Techniczny ds. Sprzedaży

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: Pomoc w wyborze urządzeń do automatycznej identyfikacji; Projektowanie dedykowanych rozwiązań; Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach biznesowych; Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów; Implementacja rozwiązań;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
Zobacz więcej ofert pracy

Application Support Analyst

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2562 dni temu

Our Client is the world's No.1 spread betting and CFD provider. The company has offices in 17 countries across five continents, serving over 125,000 active clients worldwide. The Company opened its new branch (R&D Center) in Krakow in 2015 and is to hire around up to 300 IT, Digital Marketing and Business Development/ Customer Service and KYC/ Compliance Specialists for new projects and creating new products. It is highly innovative company with strong position on the market, working with new technologies in end-to-end Scrum methodology with best infrastructure and emerging technologies. If you are looking for the fast career development and extended learning opportunities, apply for the position of:

Application Support Analyst
Kraków
Nr ref.: 6317

Requirements:

  • Knowledge of FIX messaging
  • Knowledge of troubleshooting financial trading platforms
  • Basic knowledge of SQL
  • ITIL processes and terminology consistent with having attended an ITIL Foundation level course
  • Experience of working in a global organisation
  • Experience of delivering within a multiple service support team, in a complex business environment
  • Eager and quick to learn
  • Attention to detail
  • Problem solving and analytical skills
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Interest in financial products
  • Numerical competency
  • Ability to engage in technical conversations with various technical support groups
  • Calm under pressure through demanding challenges

Responsibilities:

  • Service Management team are responsible for managing Incidents and Changes within the company 
  • Goals of the team include: ensuring that issues adversely affecting the business are quickly diagnosed and fixed, where applicable, workarounds are determined, proper root cause analysis is performed and actions are taken to ensure that the issues do not reoccur
  • When incidents are raised the job holder will need to quickly determine the severity of the issue with regard to business impact and technical complexity, and provide a fix or work around
  • If necessary, assess who needs to be involved and escalate to the relevant resolver group
  • Maintain accurate & up to date records of Application Support processes and activities at all times
  • Seek improvements to ensure that lessons are learnt from incidents and that any work required to prevent a future reoccurrence
  • Ensure that the relevant IT Teams have performed the proper root cause analysis, documented the workarounds and known errors, the issue has actually been resolved
  • The job holder will be expected to learn how company’s core dealing systems the backend processes work
  • Delivering metrics and using them to drive continual service improvement 
  • Deliver clear and accurate communication during all incidents
  • Ability to participate in technical conversations with various technical support groups

We offer:

  • Private medical cover for you and your family (Medicover)
  • Life insurance (Generali)
  • Annual bonus and Christmas bonus 
  • Flexible working hours
  • Option to work from home 
  • Ergonomic workstations
  • Potential travel opportunities to London
  • Free fresh fruit delivered daily
  • Multikafeteria system (you can choose: gym, vouchers for lunch/shopping or cinema tickets)
  • Library at the office
  • Referral program
  • Bike parking and shower
  • Chill out zones
  • Yoga classes and relax equipment
  • Foosball and ping-pong table
  • Games consoles and board games
  • No dress code!
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z Językiem Szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Reagowanie na telefoniczne zapytania techniczne od monterów fotowoltaiki. Diagnoza i usuwanie awarii. Sprawdzanie poprawności napraw. Współpraca z zespołami wsparcia i inżynierami. Dokumentacja w systemie. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
  • Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    9 godz.
    Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Konsultant Techniczny ds. Sprzedaży

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: Pomoc w wyborze urządzeń do automatycznej identyfikacji; Projektowanie dedykowanych rozwiązań; Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach biznesowych; Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów; Implementacja rozwiązań;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...