Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym. Numer wpisu do agencji zatrudnienia: 593.
Dla jednego z naszych klientów, aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Zapewnianie, że procedury AML i KYC są zgodne z polityką firmy i są przestrzegane podczas codziennych działań
- Odpowiedzialność za zespół współpracowników w zapewnieniu terminowego dostarczania wysokiej jakości usług dla obszaru EMEA firmy
- Pomoc pracownikom w pozyskiwaniu odpowiedniej dokumentacji dla Klientów
- Monitorowanie, zarządzanie i kompletowanie odpowiedniej dokumentacji dla wszystkich Klientów, zgodnie z obowiązującymi procedurami AML i polityki KYC
- Przeprowadzanie analiz due diligence dla Klientów we wszystkich obszarach biznesowych i różnych typów produktów
- Zapewnianie, że sprawdzanie wszystkich niezbędnych dokumentów i sankcji odbywa się zgodnie z polityką wewnętrzną firmy
- Informowanie lokalnego managementu o problemach operacyjnych
- Zapewnienie oceny ryzyka przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy przy użyciu narzędzi zgodności korporacyjnych
- Współpraca z innymi biurami EMEA oraz aktualizacja i tworzenie raportów niezbędnych na potrzeby obszaru EMEA
- Nadzorowanie oraz ocena raportów dla wyższego managementu
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe: prawo, finanse, lub zarządzanie
- Znajomość przepisów AML i procedur KYC
- Doświadczenie w zarządzaniu personelem - umiejętność nadzorowania innych pracowników oraz zapewnienia, że zadania zostają zrealizowane przez pracowników dokładnie i w terminie - możliwość szkolenia pracowników w obszarze stosowania nowych procedur i polityki wewnętrznej firmy
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i numeryczne
- Zdolność do skutecznego realizowania ścisłych terminów
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i administracyjne, dbałość o szczegóły
- Doskonała obsługa klienta
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość języka francuskiego, niemieckiego, włoskiego, lub niderlandzkiego będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność interpretacji zasad AML, procedur i prawa
- Zdolność do współpracy z menedżerami z innych jednostek firmy w regionie EMEA oraz komunikowanie się lokalnie w sposób skuteczny i wyraźny, zarówno w mowie jak i piśmie
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń socjalnych
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Obszerny program szkoleń i rozwoju
- Stabilne warunki zatrudnienia
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszym kwestionariuszu lub innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu prowadzenia i administrowania procesem (procesami) rekrutacji do pracy z udziałem mojej osoby przez agencję zatrudnienia (nr wpisu 593/3) Kelly Services Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Postępu 18B, w tym na udostępnienie tych danych potencjalnym pracodawcom.
Rozumiem, że podanie moich danych osobowych jest dobrowolne i oświadczam, że zostałem poinformowany (zostałam poinformowana) o przysługującym mi prawie do kontroli przetwarzania moich danych osobowych, w tym prawie do uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych i odbiorcach danych, prawie żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, prawie żądania ich usunięcia oraz prawie wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom.'
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jeśli nie spełniasz wszystkich kryteriów, aplikuj do naszej bazy kandydatów!