- Zarządzanie zespołem w sklepie
- Aktywne rozwijanie sprzedaży poprzez dbałość o ekspozycję produktów i wysoką jakość obsługi klienta
- Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej wewnętrznie wspieranej przez naszą firmę
- Działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia po naszym szkoleniu
- Umiejętności zarządzania zespołem
- Doświadczenie w sprzedaży
- Znajomość obsługi komputerowej i aplikacji mobilnych
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sklepu
- Sklep gotowy do otwarcia w atrakcyjnej lokalizacji, bez kosztów związanych z czynszem czy zatowarowaniem
- Umowa agencyjna na czas nieokreślony
- System prowizyjny z gwarantowaną podstawą dochodu
- Pełne szkolenie oraz dalsze wsparcie merytoryczne i techniczne
- Nowoczesne narzędzia pomagające w zarządzaniu i sprzedaży
Inmedio to sieć nowoczesnych sklepów news&gifts w obiektach handlowych w całej Polsce. Poza szerokim wyborem książek oraz prasy krajowej i zagranicznej, oferuje także napoje, słodycze, zabawki, startery, doładowania oraz artykuły tytoniowe i nikotynowe. Można tu też zagrać w Lotto, odebrać i nadać paczkę, a w Inmedio TOP&POP dodatkowo skorzystać z ekologicznego stanowiska Stacja Rehydracja i bezpłatnie uzupełnić zapas wody w butelce. Inmedio w wersji TOP&POP wyróżnia również kategoria POP-UP z rotującą ofertą kultowych marek i specjalna ekspozycja nowości i bestsellerów.
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.