- zarządzanie kawiarnią i dbanie o pozytywną atmosferę
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości
- zachowanie wysokiego standardu bezpieczeństwa wydawanych posiłków oraz napojów
- zarządzanie zespołem Baristów
- stałe poszerzanie wiedzy gastronomicznej oraz rozwój pasji do kawy
- działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia (możesz to zrobić dopiero po szkoleniu)
- chęć pracy w oparciu o standardy w gotowym modelu biznesowym
- doświadczenie w gastronomii na stanowiskach liderskich
- chęć ciągłego poszerzania wiedzy gastronomicznej i rozwijania pasji do kawy
- doświadczenie w prowadzeniu lokalu gastronomicznego – mile widziane
- gotową do otwarcia, w pełni wyposażoną i zatowarowaną kawiarnię Costa Coffee w atrakcyjnej lokalizacji
- długofalową, stabilną współpracę (umowa agencyjna na czas nieokreślony)
- brak wkładu własnego – zabezpieczeniem umowy jest kaucja zwrotna
- przychody, na które masz realny wpływ, oparte na systemie prowizyjnym z gwarantowaną podstawą
- brak kosztów związanych z lokalem (czynsz, prąd i in.) oraz zatowarowaniem (to my je pokrywamy)
- pełen pakiet szkoleń na dobry i bezpieczny start
- możliwość zdobycia certyfikatu baristy – zapewniamy szkolenia z mistrzami Polski dla Ciebie i Twoich pracowników
- stałe marketingowe, merytoryczne i techniczne wsparcie
- dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających prowadzenie biznesu
- możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z prywatnej opieki medycznej w Medicover oraz z karty sportowej Multisport Plus
- zniżki na produkty w sklepach, kawiarniach oraz restauracjach prowadzonych przez Lagardère Travel Retail w Polsce (m.in. So Coffee, 1Minute Smacznego!, Relay, Inmedio, Aelia Duty Free, Costa Coffee)
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.