Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
Poszukujemy agenta działu retencji z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.
Rolą agenta działu retencji jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.
Agenci Retencji odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem, rozumiesz zachowania konsumentów i masz charakter sprzedawcy, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
TWOJE OBOWIĄZKI:
- Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów.
- Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
- Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami.
- Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
- Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
- Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych i miesięcznych celów.
- Sprostanie trudnym żądaniom klientów lub w razie potrzeby rozwiązywanie konfliktów.
WYMAGANIA:
- Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
- Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
- Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account Manager/ Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Agent Działu Retencji lub o podobnej roli.
- Minimum rok doświadczenia na sprzedaży telefonicznej.
- Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, tym samym zachowując dużą dbałość o szczegóły.
- Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
- Doświadczenie w pracy na telefonie.
- Zaraźliwy entuzjazm i umiejętność sprzedaży siebie, aby tworzyć najlepsze doświadczenia związane ze sprzedażą poprzez wyszukiwanie.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY:
- Stałe wynagrodzenie podstawowe.
- Konkurencyjny, miesięczny system prowizyjny.
- Pakiet relokacyjny: przelot i wstępne zakwaterowanie.
- Pełne przeszkolenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
- Wesołe, międzynarodowe środowisko, ~300 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
- Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
- Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach.
- Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
GCC7 Services Ltd
Jesteśmy wielokulturową firmą, działającą w stale rozwijającym się sektorze finansowym, która dziś zatrudnia na Malcie ponad 200 pracowników.
Specjalizujemy się w zarządzaniu strategicznymi działaniami finansowymi w zakresie pozyskiwania i utrzymania relacji z klientem.
Oferujemy szeroką gamę produktów w zakresie rynku finansowego takich jak kryptowaluty, akcje etc. aby zapewnić najlepsze usługi w zakresie handlu online.